Super namirinice za bolji vid i zdrave oči

Oči su vam stalno umorne, crvene i osjetljive, a vid vam je mutan? Ne brinite, ovaj problem vrlo lako možete riješiti pravilnom ishranom.

Zelena salata

Brokula, salata i drugo zeleno povrće obiluju luteinom i zeaksantinom. Ovi sastojci sprječavaju nastanak mrene i makularnu degeneraciju.  Za zdrave oči jedite što više takvog povrća najmanje dva puta dnevno. Na primjer, spanać napravite za ručak, a brokulu jedite za večeru.

Jaja

Žumanjce je najbogatiji izvor luteina, zeaksantina i cinka koje također pomaže spriječiti makularnu degeneraciju, tvrdi Paul Dougherty, oftamolog sa Univerziteta u Los Anđelesu.

Citrusno voće

Borovnice, višnje, naranče i šljive odličan su izbor jer sprječavaju nastanak mrene. Antioksidansi uništavaju slobodne radikale, pa voće jedite nekoliko puta dnevno.

Bademi

Puni su vitamina E, koji usporava makularnu degeneraciju vida. Jedna šaka badema dnevno biće vam dovoljno da osigurate preporučenu ovog vitamina i sačuvate zdravlje očiju.

Riba

Omega – 3 masne kiseline koriste srcu i krvožilnom sistemu, a neke studije potvrđuju pozitivan učinak i na oči.  Stoga dva do tri puta sedmično odaberite riblji meni. Najviše omega-3 masnih kiselina sadrže tuna i losos. Nije loša ideja niti uzimati dodatke prehrani koji sadrže ove esencijalne kiseline.

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!