Stručnjaci u nevjerici: HODANJEM U MJESTU, KILOGRAMI SE TOPE “KAO LUDI”

Bilo koji oblik kretanja tokom dana može vam dobro doći. Međutim, možete li hodanje u istom mjestu pomoći pri gubitku kalorija? Evo šta stručnjaci misle..

“30 minuta “šetanja” u mjestu sagorijeva kalorije. Osnova sagorijevanja kalorija je kretanje, bilo na jednom mjestu ili hodanje određenom putanjom. Ključ gubitka kilograma je povećanje pulsa. Mišići rade i smanjuju stres i napor. Za sagorijevanje kalorija nije potrebna oprema, što je plus za sve one koji je nemaju ili ne žele da troše novac na nju – rekao je fitnes trener Utsav Ghoš, piše “Indian Express”.

Zašto je kretanje neophodno?
Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji, potrebno je da se krećete najmanje 150 minuta nedjeljno. Bilo da je riječ o umjerenoj ili intenzivnoj aktivnosti, najbitnije je da radite na sebi i time spriječite nastajanje hroničnih stanja, kardiovaskularnih bolesti, dijabetesa tipa 2, gojaznosti i nekih vrsta karcinoma.

“Konstantno mirovanje može dovesti do loše cirkulacije krvi, visokog krvnog pritiska i nezdravog nivoa holesterola, što je vrlo opasno. Hodanje je najlakši način da se postigne bar neka aktivnost. Bez obzira da li hodate na istom mjestu ili hodate od jednog mjesta do drugog, kretanje vam pomaže da izgubite višak kilograma i osjećate se bolje i energičnije – objasnio je stručnjak za fitnes Tarun Gil.

Boravak i “hodanje” u jednom istom mjestu može biti pomalo dosadno jer je jedna od stvari koju ljudi najviše vole u vezi šetnje promjena atmosfere i okruženja. Odlazak u šetnju nam pruža osjećaj zadovoljstva, ali ako govorimo o efikasnosti i ne želimo da u nekom trenutku izađemo iz kuće ili ne možemo, onda je hodanje u mjestu dobra alternativa.

Pored hodanja u mjestu, možete probati i trčanje u mjestu, piše Indian Ekpress.