Stroga dijeta za debeljuce koje mrze fizičko naprezanje pri gubitku kilograma: Ponedjeljak – dan za vitkost!

dijetaStrogom dijetom moguće je u tri mjeseca izgubilti čak 21 kilogram. Dijeta je stroga i rigorozna, ali se kilogrami ne vraćaju i nema opasnosti po zdravlje

Poštivanjem dole navedenog jelovnika, moguće je izgubiti veći broj kilograma, bez opasnosti da se ti kilogrami vrate. Bez pretjerivanja, ovaj rigorozni jelovnik skinut će zauvijek sa vas masne naslage. Jelovnik je brižno kombinovan i izbalansiran, tako da vaš organizam neće biti oslabljen. Bitno je pridržavati se principa ove dijete i ne ignorisati uputstva. Interesantno je da pobornici ove dijete tvrde kako želja za hranom nestaje.

Takođe, uzevši u obzir da većina dijeta ima jo-jo efekt, (nagli gubitak težine nakon kojeg se vraća čak i puno više kilograma), kao i činjenicu kako većina debeljuca izbjegava fizičko naprezanje, onda se ova dijeta s razlogom uvrštava na sami pijedastal idealnog gubitka kilograma.

Nakon prvih pet dana dijete izgubit ćete između dva i pet kilograma. Nakon sljedećih pet dana još četiri kilograma… Petodnevni ciklus se ponavlja najmanje tri puta što znači da se tek nakon 15 dana može napraviti prva pauza. Rezultati bi vas trebali oduševiti: nakon prvih 15 dana izgubit ćete 15 kilograma.

Kilogrami se neće vratiti ako počnete normalno jesti svaki dan, no savkog ponedjeljka poslije prakticiranja morate opet uvesti dijetu. Neka to bude vaš dan za vitkost, kada ćete očistiti organizam od toksina i viška masti. U zavisnosti od toga koliko kilograma želite izgubiti, dijetu možete produžiti i na mjesec dana.

JELOVNIK

Uvijek isti doručak

Jutarnji se jelovnik ne mijenja tokom cijelog prakticiranja dijete. Vrlo je “siromašan” i možda će vam biti teško izdržati prva dva dana vrijeme između doručka i ručka, ali imajte na umu uspjeh koji donosi ova dijeta. Taj dan-dva potrebni su da se želudac smanji i da se organizam navikne na drugačiju prehranu. Posebno to vrijedi za one koji su se ujutro gostili obilnim i masnim obrocima.

Doručak

Pojedite 1 narandžu, i to polako krišku po krišku, 1 dvopek obavezno nakon narandže. Poslije toga smijete popiti jednu šolju čaja ili kafe bez šećera.

Ručak i Večera

Od dole ponuđenih ručkova i večera, iskombinirajte sami sebi najidealniji jelovnik kojeg ćete se pridržavati cijelo vrijeme.

Prijedlozi 1.

Ručak:

1 narandža od koje možete iscijediti sok , te ga piti u malim gutljajima, 1 kuhano jaje. Jaje jedite tako da odvojite bjelanjak od žumanjka. 1 kiselo vrhnje koje jedete nakon jajeta. Porcija od 200 grama salate (po želji).

NAPOMENA: Bitno je da se držite ovog redoslijeda unosa namirnica u organizam!

Večera:

2 paradajza izrezana kao na salatu, 2 jaja kuhana meko ili tvrdo, 1/2 glavice zelene salate, koju možete kombinirati sa paradajzom i 200 grama gljiva blago preprženih (bez hljeba)

Prijedlozi 2.

Ručak:

1 narandža, 1 kuhano jaje po želji tvrdo ili mekano, 1 kiselo vrhnje, 2 dvopeka, koje pojedete u kombinaciji s kuhanim jajima. Jedna banana ili nar.

Večera :

12, 5 dkg kuhanog mesa koje može biti dobra baza za salatu prije spavanja. Meso možete kombinirati s nekoliko listova zelene salate, 1 narandža za desert, 1 dvopek – možete ga pojesti uz meso ili poslije grickati i 1 šoljica kafe ili čaja bez šećera

Prijedlozi 3.

Ručak:

1 narandža, 1 kuhano jaje, koje možete umiješati u zelenu salatu, 1 kiselo vrhnje, 1 glavica salate začinjene s nekoliko kapi maslinovog ulja ili limunovog soka.

Večera:

12,5 dkg mljevenog mesa, prodinstanog na malo vode i začina. Meso jedite s dvopekom, 1 narandža, 1 dvopek i 1 šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Prijedlozi 4.

Ručak:

12,5 dkg svježeg kravljeg sira, 1 paradajz (možete ga pojesti sa sirom) i 1 dvopek.

Večera:

12,5 dkg kuhanog mesa (teletina), 1 narandža iscijeđena u sok kako bi se brže razgradili proteini iz mesa, 1 dvopek (pojedite ga uz meso) i 1 šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Prijedlozi 5.

Ručak:

20 dkg kuhanog mesa ili ribe začinjenih maslinovim uljem, 1 paradajz koji narežete kao salatu uz meso i 1 dvopek.

Večera:

1/2 kg kuhanog povrća (mrkva, grašak, krompir) koje začinite maslinovim uljem i začinima, 1 kuhano jaje i 1 paradajz.

Ponedjeljak – dan za vitkost

U danu za vitkost (čišćenju od toksina) neka vam na meniju budu:

Za doručak: 1 čaša soka od limuna bez šećera

Za ručak: 2 jabuke nakon kojih možete pojesti dva komada dvopeka

Za večeru: 1 jaje, 1 paradajz, 1 komad dvopeka

SAVJETI +

Tokom dijete nemojte piti alkoholna pića. Žeđ utažite velikom količinom vode, a poželjni su i čajevi. Namirnice se mogu uzimati tople ili hladne. Obroke možete pripremiti dan unaprijed, ali je jako važno da se sve uzima tačno onim redom kako je nabrojano i da se ne izostavi ni jedna namirnica.

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!