Šta jesti na velikim vrućinama: OVE NAMIRNICE RASHLAĐUJU

U vrijeme ljetnih vrućina tražimo načine kako ćemo se rashladiti. Za sve one koji ne mogu ovog trena otputovati na more i rashladiti se čitanjem dobre knjige u hladu, postoje namirnice koje mogu donijeti osvježenje. Lako su dostupne i mogu se naći u gotovo svakoj kući i frižideru.

Za vrijeme visokih temperatura hidratacija organizma postaje još važnija, pa bi bilo dobro povećati konzumaciju voća i povrća zbog visokog sadržaja vode, koja tada služi kao dodatan izvor tečnosti. Također, treba izbjegavati masnu i slanu hranu i kofeinske napitke. Evo koje namirnice najbolje rashlađuju organizam:

Krastavac
Uubrajamo ga među namirnice koje hlade upravo zbog visoke količine vode. Zbog niske kalorijske vrijednosti ima vrlo široku primjenu, pa se koristi u supama, salatama i sendvičima. Krastavac je dobro kombinirati s tikvicama, patlidžanom ili paradajzom, začiniti limunovim sokom, čime se dobije lakoprobavljiva i ukusna salata, idealna za ljetne dane. Rashladiti se možete uz hladne napitke, ali i odgovarajuću hranu.

Paradajz
Zbog svog nutritivnog sastava paradajz je već dugo poznat kao visoko vrijedna namirnica. Rado je viđen gost svih ljetnih salata, a u kožici se nalazi spoj koji djeluje kao prirodna zaštita od sunca zbog koje će koža duže biti mlada.

Lubenica
Zbog visokog sadržaja vode lubenica je jedna od najboljih namirnica za osvježenje. Ukusna je, sočna i lagana te kao takva postaje idealan desert nakon ljetnog ručka. Za dodatno rashlađenje dobro je kombinirati s ananasom i breskvom, ili bilo kojim tropskim voćem. Osim što će vas takav desert osvježiti, osigurat će vam i prijeko potrebne vitamine i minerale.

Grejpfrut
Ova je tropska biljka, osim po svom soku gorko-kiselog ukusa, poznata i po visokom sadržaju bioaktivnih materija koje povoljno utječu na naš organizam. Za rashlađenje najbolje je konzumirati sok od svježeg grejpfruta koji će vam pomoći u reguliranju znojenja, a koristi se i za smanjenje prekomjerne tjelesne mase.

Heljda
Tokom ljetnih dana ako želite ukusan, nutritivno bogat i lagan obrok, razmislite o heljdi. Potrebno ju je skuhati i ohladiti, a zatim joj dodati tunu, kukuruz, svježi paradajz i krastavac, začiniti limunovim sokom i malo bibera. Takav je obrok lako svarljiv, ne izaziva nadimanje, lako se priprema i postat će omiljeni recept za ljeto.

error: Content is protected !!