Šta je skir – superhrana sa Islanda?

Jogurt je nesumnjivo jedna od najsvestranijih i najkorisnijih namirnica za one koji žele da ostanu u formi.

Za doručak vam daje energiju za sve aktivnosti u danu. Zahvaljujući bogatstvu hranljivih materija, suzbija i potencijalni umor. Za ručak ili večeru izvrsna je zamena za desert. Među različitim vrstama koje postoje u ponudi, jedan od najnovijih je skir – islandski jogurt.

Da li ste čuli za ovu namirnicu? Prodaje se u staklenoj amblaži i jede se kašikom. To je zapravo svježi sir od pasterizovanog obranog kravljeg mlijeka. Vijekovima se proizvodi i konzumira na Islandu, a odnedavno i šire, zbog svojih izvrsnih nutritivnih svojstava.

U poređenju s tradicionalnim jogurtom i grčkim jogurtom, bogatiji je proteinima, koristan za zdravlje mišića i tonus kože.

Konzumiran u umjerenim količinama, pomaže u održavanju zdrave tjelesne težine. Ako ga uporedimo s uobičajenim kravljim jogurtom, skir ima vrlo malo masti.

Takođe, ima manje šećera što ga čini odličnim saveznikom linije. Idealno je ipak odabrati napitak bez voća, kako se vrednosti ne bi povećale.

Konačno, u poređenju s tradicionalnim, zahvaljujući bogatstvu proteinima, ima veću zasitnu moć.

Tegla skira uz voće odličan je primjer zdravog doručka za mršavljenje.

Pruža super vitamine

Islandski jogurt je riznica vitamina. Posebno je bogat vitaminom D, značajnim za održavanje jakih kostiju i apsorpciju kalcijuma i vitamina B12, koji je dragocjen za pravilno funkcionisanje tijela.

Idealan ako se bavite sportom

Skir osigurava zavidne količine kalijuma i magnezijuma, koji nadoknađuju mineralne soli izgubljene znojenjem, pogodujući oporavak nakon treninga.

Uz to, osigurava puno kalcijuma, koji je neophodan za pravilan rad nervnog sistema i za zdravlje kostiju.

Može se konzumirati u različito doba dana. Za doručkom daje gorivo za početak dana, u vrijeme međuobroka suzbija glad, a na kraju obroka, uparen s komadićima sezonskog voća, sjajna je zamjena za desert.