Spremite tijelo za ljeto: Vojnom dijetom do željenih rezultata za samo tri dana

Gubljenje težine je uvijek veliki problem, posebno svake godine, kada se ljeto približava, a sve se više otkrivamo u javnosti.

Svako je poželio ishranu koji obećava brze brze pobjede – ali za samo 3 dana? Da li je to zaista moguće?
Sada je ova nova dijeta u centru pažnje – prvobitno korišćena od strane vojske. Ona obećava u roku od tri dana jasne znake uspjeha.

U kombinaciji sa nekim vježbama i gvozdenom voljom; na kraju se postigne deficit kalorija – tehnički.

 

1. dan

Doručak: Pola grejpfruta, kriška tosta sa dvije kašičice putera od kikirikija, kafa ili čaj. (Za one sa alrgijom na puter od kikirikija: možete ih zamijeniti pastom od badema, indijskih oraha ili humusom.) Kafa ili čaj da moraju da budu nezaslađeni, bez mlijeka i šećera.

Ručak: Pola šolje tunjevine, kriška tosta, kafa ili čaj.

Večera: 80 grama bilo kog nemasnog mesa ili piletine, šolja graška, pola banane, mala jabuka i šolja sladoleda od vanile.

2. dan

Doručak: Jaje, pola banane, kriška tosta.

Ručak: Šolja svježeg sira, tvrdo kuhano jaje i pet slanih krekera.

Večera: Dvije viršle (bez hljeba), šolja brokolija, pola šolje rendane mrkve, pola banane, pola šolje sladoleda od vanile.

3. dan

Doručak: pet slanih krekera, 26 grama sira i jedna manja jabuka.

Ručak: Tvrdo kuhano jaje i jedna kriška tosta.

Večera: Šolja tunjevine, pola banane i jedna šolja sladoleda od vanile.

Vodu možete da pijete koliko god želite, a ako se strogo pridržavate dijete možete da izgubite do četiri kilograma. Ipak, još jednom naglašavamo, prije nego što se upustite u ovo “mučenje” konsultujte se sa ljekarom.

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!