Spasonosne masaže, vježbe i vitamini: Pobijedite bol u vratu!

  Bol u vratu je vrlo učestala pojava na koju se žale mnogi ljudi. Najčešći su krivci za te probleme loš odabir jastuka, previše sjedenja, nekretanje, nepravilno držanje tijela… Ukratko, odgovoran je savremeni način života u kombinaciji sa sve većim stresom.

Prema statistikama, oko 10% odrasle populacije pati od bolova u vratu u bilo kojem trenutku i više od 65% iskusio je barem jednom u životu. Najčešći uzroci bolova u vratu su pretjerano vježbanje, loše mjesto za spavanje / sjedenje, sjedenje na istoj poziciji predugo i visoka razina stresa. Ali postoje načini za rješavanje.

  Za akutnu bol: nanesite vrećicu za led

Stavite vrećicu od drobljenog leda oko 15 minuta na dijelu koji je najizraženiji. Hladne vrećice najučinkovitije su za akutnu bol koja uključuje oticanje jer pomaže smanjiti protok krvi sužavanjem krvnih žila. Nikada nemojte nanositi led izravno, uvijek ga stavite u vrećicu jer sprječava iritaciju kože i smrzotine.

 Za hroničnu bol: koristite vlažnu toplinu.

Zagrijte malene vrećice napunjene rižinom ili pšenicom u mikrovalnoj pećnici oko 2 minute i nanesite je na zahvaćeni dio. Držite ga na 15 minuta. Za najbolje rezultate koristite ga ujutro nakon buđenja i prije vježbanja. Uzimanje topla kupka također može pomoći.

 

  Kurkuma

Možete iskoristiti prednosti kurkume tako da začinite hranu s njom ili pijući čaj s medom i kurkumom. Kurkuma sadrži snažan antioksidans zvan Curcumin. Također pomaže tijelu u borbi protiv upale.

  Hrana bogata vitaminom B12

Konzumiranje hrane bogate vitaminom B12 pomaže ublažavanju boli zadebljanjem zaštitnog sloja koji pokriva živce tako da ne reaguje na bol.

 Vježba rotacije vrata

Ova vježba u tri koraka ne samo da će ublažiti bol u vratu, već će također pomoći u jačanju mišića vrata: Zakrenite vrat u kružnom kretanju. Učinite to 3 puta. Premjestite glavu na lijevu stranu. Idite koliko možete, a zatim premjestite glavu na desnu stranu. Učinite to 3 puta. Pomakni vrat natrag i naprijed. Učinite to 3 puta.

Vježba sa peškirom

Neispravan položaj sjedenja i dulje vrijeme držanja telefona glavni je uzrok bolova u vratu i glavobolje. Ova bol koju uzrokuje proklizavanje glave može se učinkovito suprotstaviti izvršavanjem sljedećih koraka:

Zarojalte peškir i stavite ga oko vrata, a drži završava s rukama. Vratite glavu natrag od protraka i pomaknite bradu prema vratu (ne prema prsima). Povucite bend malo pooštreniji dok tensing mišiće. Držite položaj sve dok se mišići ne počnu lagano umoriti.

 Masaža

Posavjetujte se s terapeutom za masažu. Masaža može učiniti čuda oslobađajući mišiće spasming, čime se smanjuje upala i pruža udobnost. Masaža će također pomoći da se riješi naslage soli u vratu.

  Akupresura

4 akupresurne točke za dobivanje reljefa od bolova u vratu:

Dobro rame: Tačka se nalazi na vašem ramenu izmedu okretatorske manžete i kičme. Može se naći pritiskom vašeg mišića ramena palcem i sredim prstom. Nanesite pritisak u smjeru dolje pomoću prstiju ili palca. Masirajte područje za 4-5 sekundi.

Vrata svijesti: Ona se nalazi u stražnjem dijelu vašeg vrata gdje je šuplje područje u blizini dna lobanje. Koristite svoj palac za masažu regije 4-5 sekundi.

Zhong Zhu: Ova tačka nalazi se iza zglobova u udubljenjima koje tvore tetive prstena i prstiju. Nanesite čvrst pritisak na područje i masirajte ga 4-5 sekundi.

On je Gu: nalazi se između mreže vašeg palca i kažiprsta. Nanesite dubok pritisak na njega imasirajte područje 5 sekundi

 Promjene načina života

Većina bolova u vratu proizlazi zbog nepravilnog načina života. Izrada manjih ugađanja u našem životnom stilu može pomoći u liječenju boli i sprječavanju nastanka.

Odmor: Većina bolova u vratu javlja se zbog stresa uzrokovanih ponavljajućim radnjama, trošenja previše vremena na kompjuteru i spavanja u nepravilnom položaju. Preporučljivo je da čim počnete osjećati bol, prestanite obavljati aktivnost koja je naizgled uzrokovala. Odmarajte se nekoliko dana. Većina bolova u vratu iscjeljuje za nekoliko dana, ali ako ne, potražite stručni savjet.

Promijenite položaj spavanja: Spavanje na leđima je najbolje mjesto nakon čega slijedi spavanje na vašoj strani. Izbjegavajte spavanje na stomaku. Nemojte koristiti više od jednog jastuka i nemojte koristiti debeli jastuk. Koristeći poseban ortopedski jastuk je poželjan.

Jeste li se morali boriti s bolovima u vratu? Ako ne, onda imate sreće i nadamo se da ćete podijeliti svoju tajnu u komentarima! Za one koji se bore s povremenim bolovima u vratu, nadamo se da će vam naše preporuke pomoći u održavanju tih problema. Ako oni rade za vas, savjetujemo vam da dugoročno uključite te promjene u svoj stil života!

Komentari

komentara

error: Content is protected !!