SNIŽAVAJU HOLESTEROL: Ove 4 namirnice rješavaju probleme

Supstanca koja se nalazi u našem tijelu, a nalik je na masti jeste holesterol. Međutim, on može biti i povišen što nije dobro za zdravlje organizma, a najčešći uzrok je nezdrav način života.

Loše masnoće se mogu naći u različitim namirnicama od kojih su npr. pržena hrana, masna, prerađena i druge. Može doći to toga da ova hrana prouzrokuje veću koncentraciju lipoproteina niske gustine LDL (“loš holesterol”). Takođe, pušenje snižava HDL, odnosno “dobar holesterol”.

Jabuke
Izreka da jedna jabuka drži čovjeka daleko od ljekara, zapravo je vrlo tačna. Ovo voće korisno je za suzbijanje rizika od razvijanja bolesti srca kao i u snižavanju holesterola. Jabuka ima 4 grama vlakna što može pomoći u snižavanju nivoa holesterola u organizmu. Samo jedna jabuka dnevno može sniziti do 40 posto LDL-a.

Paradajz
Ako volite tjestenine odlično bi bilo da uz njih servirate paradajz sos koji će vaš holesterol držati pod kontrolom. Ova biljka je odličan izbor likopena koji smanjuje nivo LDL-a u organizmu.

Zeleni i crni čaj
Ova dva čaja odlična su za snižavanje holesterola. Dakle, crni čaj se pravi od potpuno fermentisanog lišća biljke Camellia sinensis, dok se zeleni pravi od nefermentisanog lišća od iste biljke. Tako da istraživači vjeruju da su katehini koji se nalaze u čaju odgovorni za snižavanje holesterola u krvi.

Maline
U malinama se nalaze polifenoli koji bobičastom voću daju svijetlu boju i u vezi sa ovim oni utiču na snižavanje nivoa LDL-a, a podižu nivo HDL-a.