Šljive – prirodni laksativ i spas za probavu

Ovaj prirodni laksativ, za razliku od velikog broja farmaceutskih, ne povećava opasnost da dodatno ulijenjite crijeva i da se na njega naviknete…

Ako imate problem sa probavom, jedite šljive. Stručnjaci tvrde da konzumiranjem samo 50 grama šljiva dnevno može da reše problem zatvora ako tu količinu plodova, svježih ili suhih, jedete tokom tri sedmice.

Od toga će biti i raznih drugih blagodeti, jer su šljive korisne u prevenciji visokog holesterola, oboljenja srca i bubrega, bolesti jetre, reume, a povoljno deluju i na pamćenje, kosti, kožu…

Šljive su, zapravo, jedan od najstarijih narodnih lijekova za regulaciju probave. Ovaj prirodni laksativ, za razliku od velikog broja farmaceutskih, ne povećava opasnost da dodatno ulijenjite crijeva i da se na njega naviknete.

Šljive zbog sadržaja pektina koji u crijevima nabubri omekšavaju stolicu. To je vrlo bitno kod liječenja hemoroida ili oboljenja crijeva, a regulisanjem probave prevenira se karcinom debelog crijeva.

Svježi plodovi šljive, tvrde stručnjaci, podmlađuje i regenerišu organizam i pomažu u sprječavanju nastanka bora.

Iako možda izgleda nevjerovatno, slatki svježi plodovi šljive preporučuju se i u mnogobrojnim dijetama. Iako, kao i svako voće, sadrže šećer, šljive povezuju masti iz hrane koje se unose u organizam a zatim ih izbacuju. Bogate su i kalijumom, pa zahvaljujući tome “podižu energiju” i otklanjaju simptome umora.

Kanadski nutricionisti su ustanovili da šljive pomažu i u kontroli nivoa šećera u krvi, zbog čega mogu da budu efikasne u prevenciji dijabetesa.

S druge strane, istraživači Univerziteta Florida i Oklahoma su poslije 12 mjeseci prikupljanja rezultata među ženama u postmenopauzi ustanovili da su one koje su redovno jele šljive imale znatno veću gustinu kostiju, a time i manji rizik od nastanka osteoporoze. Tokom ovog testiranja ispitanice su jele suhe šljive.

error: Content is protected !!