Slanutak je savršena zamjena za čips: Napravite sami ovu ukusnu i zdravu grickalicu

Ne možete zamisliti večer bez kauča, svoje omiljene serije i nečeg za grickanje? Razumijemo vas u potpunosti. No, umjesto da ‘griješite’ s čipsom, zašto ne biste napravili zdraviju, ukusniju, a u konačnicu i hranjiviju verziju čipsa i to od namirnice koju ionako prerijetko koristite – slanutka. Osim što ćete ovako napraviti zdravu grickalicu, imajte na umu da je baš slanutak odličan izbor jer ga kao i sve mahunarke sporije probavljamo pa se dulje osjećamo sitima. Evo kako napraviti pikantni zapečeni slanutak.


Sastojci:

dvije šake suhog slanutka ili dvije manje limenke ili pak više ako tako želite

1 kašika crvene paprike i prstohvat soli

maslinovo ulje, iako može i suncokretovo

začini po želji, ružmarin, majčina dušica, origano itd.

Priprema:

Zagrijte pećnicu na 180 stupeni. Slanutak iz limenke dobro ocijedite, a ako ste za još zdraviju varijantu, sami skuhajte slanutak, no večer prije ga namočite u vodi kako bi proces kuhanja kraće trajao. Tako ćete uštedjeti vrijeme, ali i dragocjene sastojke koji se nalaze u ovoj mahunarki. Stavite slanutak u veću zdjelu i pospite začinima te dodajte nekoliko kapi ulja. Dobro izmiješajte i stavite na lim koji te prethodno prekrili papirom za pečenje. Pecite oko sat vremena povremeno miješajući sve dok slanutak ne dobije zlatnosmeđu boju i postane hrskav. Nakon pečenja, pustite da se malo ohladi, a ako vam nešto ostane za sljedeći dan, pospremite u staklenku.