Skupe i često ne baš zdrave grickalice zamijenite pšeničnim klicama: Bašta zdravlja u plitkom tanjiru

  Mada sasvim sićušne, klice pšenice imaju 700 puta više magnezijuma, pet puta više kalcijuma i 12 puta veći sadržaj fosfora od uobičajenog bijelog hljeba

Pšenične klice su pravo čudo za opće jačanje organizma i ishranu nervnog sistema. Sadrže kalcijum, fosfor i vitamin B – koji obnavljaju nervni sistem, organske fosfate, koji jačaju mišiće i varenje, vitamin E, koji je odlično sredstvo protiv astme, dijabetesa i bolesti srca, kalijum, karbonat, željezo i cink – koji obnavljaju krv, te magnezijum, koji jača imunitet.

Ako ih stalno koristite poboljšava se raspoloženje, pomaže kod učenja i regulira varenje. Možete ih pomiješati sa medom i namazati na krišku crnog hljeba, ili dodati nekoj salati od svježeg povrća, jogurtu, omletu ili čorbi.

Postupak je jednostavan:

U plitkoj posudi potopite 5 kašičica pšenice u mlaku vodu i ostavite na toplom poklopljeno 1 dan dok se ne pojave bijele klice.

Jedite ih istog dana, ili najkasnije sutra. Poslije tog roka nisu dobre za ishranu i treba ih obavezno baciti. Zato treba imati dvije posudice, u kojima se proces ponavlja naizmjenično dan za danom.

Jedna kura sa pšeničnim klicama obično traje 3 nedjelje, 4 puta godišnje, obično u vrijeme smjene godišnjih doba.

Preporučena dnevna doza je 5 kašičica pšenice.

Napravite savršen doručak sa pšeničnim klicama        

Pšenične klice za doručak su idealan obrok. Daju našem telu mnogo energije, što je naročito važno tokom dana. Donosimo jedan jednostavan recept za kajganu kao zdravi početak dana. Siguni smo da će vam se svidjeti:

 Za nju je potrebno:

6 jaja

5-6 pečurki

glavica crnog luka

2-3 šake pšeničnih klica

maslinovo ulje

biber, so, može kurkuma ili kari ako volite pikantne ukuse.

Priprema: Očistite luk, isjeckate ga i dinstate na maslinovom ulju. Onda dodate isjeckane pečurke i dalje dinstate. Kada budu izdinstane, dodajete proklijalo sjeme i začine, te dobro izmiješate i zalijete jajima. Pecite na manjoj vatri i miješajte polako. Kroz koji minut je gotov jako zdrav i hranljiv doručak! Prijatno.

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentari

komentara