Skupe i često ne baš zdrave grickalice zamijenite pšeničnim klicama: Bašča zdravlja u plitkom tanjiru

Mada sasvim sićušne, klice pšenice imaju 700 puta više magnezijuma, pet puta više kalcijuma i 12 puta veći sadržaj fosfora od uobičajenog bijelog hljeba

Pšenične klice su pravo čudo za opće jačanje organizma i ishranu nervnog sistema. Sadrže kalcijum, fosfor i vitamin B – koji obnavljaju nervni sistem, organske fosfate, koji jačaju mišiće i varenje, vitamin E, koji je odlično sredstvo protiv astme, dijabetesa i bolesti srca, kalijum, karbonat, željezo i cink – koji obnavljaju krv, te magnezijum, koji jača imunitet.

Ako ih stalno koristite poboljšava se raspoloženje, pomaže kod učenja i regulira varenje. Možete ih pomiješati sa medom i namazati na krišku crnog hljeba, ili dodati nekoj salati od svježeg povrća, jogurtu, omletu ili čorbi.

Postupak je jednostavan:

U plitkoj posudi potopite 5 kašičica pšenice u mlaku vodu i ostavite na toplom poklopljeno 1 dan dok se ne pojave bijele klice.

Jedite ih istog dana, ili najkasnije sutra. Poslije tog roka nisu dobre za ishranu i treba ih obavezno baciti. Zato treba imati dvije posudice, u kojima se proces ponavlja naizmjenično dan za danom.

Jedna kura sa pšeničnim klicama obično traje 3 nedjelje, 4 puta godišnje, obično u vrijeme smjene godišnjih doba.

Preporučena dnevna doza je 5 kašičica pšenice.

 Tri obroka u jednoj dozi

Od jednog supenog tanjira pšenice koju smo ostavili da klija, dobit ćemo dovoljnu količinu za 3 obroka izuzetnog vitaminskog i mineralnog sastava, koji ne opterećuju organizam i čisti ga od nagomilanih otrova.

100 g            bijeli hljeb        crno zrno    pšenične klice

magnezijum           0,5 mg        133 mg      342 mg
kalcijum           14 mg          45 mg       71 mg
fosfor                86 mg        423 mg     1.050 mg

 

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!