Sklekovi su odlična vježba za trbušne mišiće (Video)

Sklekovi su izuzetno učinkovita vježba. Pravilnim izvođenjem mogu se ojačati trbušni mišići kao i mišići gornjeg dijela tijela: prsa, ramena i tricepsi, objašnjava i prezentira Nick Tumminello, trener i voditelj teretane Performance University u Baltimoreu.

Iako će možda većina odmahnuti rukom misleći kako se ni u snu ne bi htjeli ponoviti omraženu vježbu sa satova tjelesnih odgoja, potrebno je naglasiti da ta vježba, kako se dosada smatralo, nije samo namijenjena razvijanju mišića gornjeg tijela već i srednjeg abdominalnog dijela što znači da se njima mogu nadomjestiti vježbe trbušnih mišića.

– Sklekovi su iznimno učinkovita vježba. Pravilnim izvođenjem mogu se ojačati trbušni mišići kao i mišići gornjeg dijela tijela: prsa, ramena i tricepsi – rekao je Nick Tumminello, trener i voditelj teretane Performance University u Baltimoreu.

Tumminello je napomenuo da u većini slučajeva žene mogu napraviti velik broj sklekova u kojima kleče, no zapravo ne mogu napraviti niti jedan pravi. Zato je trener i voditelj teretane odlučio demonstrirati efikasno izvođenje sklekova koje će pospješiti razvijanje svih navedenih skupina mišića neovisno izvode li ju žene ili muškarci.

Između ostalog Tumminello navodi kako je jedna od osnovnih ‘grešaka’ krivo postavljanje ruku u rasponu od 90 stupnjeva. Brži i bolji rezultati ostvarit će se primicanjem lakata tijelu u rasponu od 45 stupnjeva. Koji su ostali savjeti za besprijekoran torzo, pogledajte u videu.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!