Sezonska dijeta: NAVALITE NA KRASTAVICE, ZA SEDAM DANA ĆETE SE PREPOLOVITI!

Ljudi koji su probali ovu dijetu kažu da im je pomogla da za 10 dana dotjeraju tijelo do željenog izgleda. Ovo je plan ishrane koji bi trebalo da slijedite:

Krastavci su puni vitamina, minerala i hranljivih materija, uključujući i željezo, kalcijum, magnezijum i vitamine C, E i B. Visok sadržaj vlakana čisti organizam i poboljšava metaboličku funkciju, poboljšava kvalitet kože.

Ljudi koji su probali ovu dijetu kažu da im je pomogla da za 10 dana dotjeraju tijelo do željenog izgleda. Ovo je plan ishrane koji bi trebalo da slijedite:

Doručak: Pomiješajte 200 grama sjeckanih krastavaca sa nemasnim jogurtom.

Ručak: Kriška hljeba i veliki tanjir salate sa krastavcima. Uz salatu se jedu i dva kuhana krompira, a možete popiti i nezaslađen čaj ili kafu.
Druga alternativa ručka je kombinacija tunjevine i isjeckanih krastavaca, ili kuhano jaje ili pečeno bijelo meso.

Preporuka je da napravite i smuti od 1 krastavca, 1 jabuke i šake špinata, 20 grama badema ili oraha i malo đumbira. Ovaj smuti mijenja večeru.
A možete i večerati (ako ne pijete smuti) 300 grama voća.

Imajte na umu da je ova dijeta stroga – u pitanju je post ili gladovanje (kako ko voli da kaže) i ne smije da se praktikuje duže od 10 dana.
Preporuka je da budete sedam dana na ovom režimu ishrane, a kada se vratite na normalan režim ishrane da jedete što zdravije, te da se bavite fizičkom aktivnošću.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!