Šetnja kroz šumu ili penjanje na planinu može poboljšati vašu kondiciju, ravnotežu i raspoloženje

Hodanje je odlična vježba, ali ponekad vam je potreban predah od uobičajene staze u susjedstvu ili monotonije podrumske trake za trčanje. Šetnja kroz šumu ili penjanje na planinu može poboljšati vašu kondiciju, ravnotežu i raspoloženje. Stoga, idite na planinarenje. Slično je hodanju, ali vam može poboljšati kondiciju uz dozu novih iskustava i avantura. I ne samo da je planinarenje odlična vježba, to je aktivnost koja je bezbjedna u svim uslovima COVID-a, a ne zahtijeva mnogo opreme.

Hodanje je vježba koju izvodite vani u urbanom ili prigradskom okruženju ili u zatvorenom prostoru – u teretani na stazi ili traci za trčanje. Nasuprot tome, planinarenje je hodanje koje se obavlja na otvorenom i po prirodnom terenu, uz uobičajene promjene nadmorske visine.

Koje su prednosti planinarenja?

– Povećajte gustinu kostiju. Planinarenje je vježba sa opterećenjem, što znači da vaše kosti i mišići rade jače protiv sile gravitacije.

– Poboljšava krvnu sliku.

– Poboljšava kvalitet spavanja.

– Bit ćete sretniji.

– Pomaže u borbi protiv depresije.