Seks magija: KAKO SE ORGAZMIMA BACAJU ČINI I SIHIR?

Vještice od pamtivijeka koriste seksualnu energiju za magiju. Razgovarali smo o zanatu sa nekima od njih koje to i danas rade.
Kada ljudi pitaju Kristen Korvet kako je došla do prvog ugovora za knjigu, ona obično odgovora uobičajenim otrcanim frazama: ostvarila je san kombinacijom napornog rada i sreće. Međutim, u četiri oka, uspjeh pripisuje tome što je mastrubirala kada je bio pun mjesec.

Korvet, urednica sajta Slutist i profesorka „Legata vještica” u Novoj školi, praktikuje seksualnu magiju, koristeći seksualnu energiju (često orgazam) za manifestacije. „Večeri kada sam predala prijedlog je bio pun mjesec, pa sam pristupila svojoj uobičajenoj praksi” – koja se sastoji od „slušanja moje omiljene muzike pune erotskog naboja (koja je uvijek glem metal: uglavnom Motli Kru), paljenja svokeće koja je izrezbarena da simbolizuje moje ciljeve, vađenja iz futrole mog kristalnog dilda za konzumaciju čini” – „i tačno mjesec dana kasnije, na pun mjesec, dobila sam vijest da su me primili”, kaže ona.

Ako uzmemo u obzir koliku prevagu ljubavne čini, kao i zle, ali ipak zavodljive vještice imaju u pop kulturi, razumljivo je što seksualna magija često nailazi na nerazumijevanje. Ali prema onima koji praktikuju erotske okultne moći, to je samo još jedna manifestacija magije.

„Imaš određenu namjeru, i koristiš orgazme ili seks kao sredstvo da dostigneš tu određenu namjeru”, objašnjava Ket Kabral, vikanska sveštenica koja je više od decenije vodila okultnu radnju u Ist Vilidžu pod nazivom Opčinjenost.

Vještice
Bri Luna, vlasnica Vještice iz kraja, slaže se sa ovom karakterizacijom. „Ne govorimo o tome kako da se bude seksi, ili da treba da se ima veći dildo. Bavimo se manifestacijama, govorimo o zauzdavanju seksualne energije zarad postizanja veoma stvarnih rezultata”, kaže ona. „Seksualna energija je samo energija. Neutralna je”.

Možda je neutralna, ali je svejedno veoma moćna. „Kod seksualne magije, samo treba da doživiš orgazam da bi promijenio svijet”, piše Dejmon Brend u Avanturama seksualne magije.

Istorija seksualne magije kao cjeline je ekstenzivna koliko i skrivena, i često je teško pribaviti podatke o njoj. Prema Seksu i natprirodnom Bendžamina Vokera, seks magija i erotski misticizam najprije su se praktikovali na srednjem istoku. Građani jedne oblasti koja je poznata kao Kurgan, „ polumitsko kraljevstvo koje se borilo za prava naroda Tibeta”, praktikovali su obrede koji su uključivali tantru, nagomilavanje (i ustručavanje kojim se moć uvećavala) seksualne energije i orgazma. Prema Hindi hronikama, to je bilo čuveno mjesto, gdje je snošaj korišćen ne samo za produženje vrste… već i za sticanje magičnih moći”, piše Voker.

Seks magija kroz tantru datira od sredine prvog milenijuma. Iako je zbog raznorodnosti tantričkih praksi teško odrediti odakle tačno potiču, tantra je najvjerovatnije prvi put zabilježena u tradiciji Šiva Mantramagre, tokom petog vijeka. Iako se tantra danas često vezuje za nju ejdž seks radionice i za Stinga, kod nje je takođe riječ o zauzdavanju moći – pa čak i o prosvjetljenju, po Suštini Vadžrajane: najviša tantrička joga heruka tjelesne mandale Geše Kelsanga Gjatsoa.

Na nesreću, mnoge tantričke spise su uništili krstaši. Gnostici, skup drevnih religija i sekti koje potiču iz raznih regiona Bliskog istoka i Kine, takođe su izvodili seksualne magijske rituale, kao što su krvni rituali i mantre kojima se prizivala seksualna energija.

Najpoznatiji zagovornik seksualne magije u novijoj istoriji je Alister Krouli, čuveni britanski okultista iz 19. vijeka, koji je seks smatrao za „uzvišenu magičnu moć”. Visoko rangirani član tajnog udruženja Ordo Templi Orientis, koje obilato koristi seksualne rituale tokom obreda incijacije, napisao je nekoliko knjiga o praktikovanju seksualne magije. Njegovi pogledi su bili ekstremni, kao i njegova želja da eksperimentiše sa novim vidovima seksualne magije. U Seksu i natprirodnom, Voker piše:

„U želji da proširi svoja tantrička iskustva, Krouli je tražio žene svih tipova, deformisane žene, kepece, grbavce, i kao što je sam to sročio na bezosjećajan način, ‘nakaze svih vrsta'”.

Savremene vještice odbacuju veliki dio njegovog rada. „Naginje rasizmu i seksizmu, i stvarno je uvrnuto”, kaže Luna. „Mislim da je veliki dio njegovog rada, onakav kakav je bio, bio usmjeren ka njemu samom, i imao je loše vibracije, bio je veoma demonski, u smislu da kada radiš stvari o kojima nemaš pojma, možeš da se zezneš. Nikada nisam osjetila potrebu da ga u većoj meri proučavam”.

Tehike
Oni koji danas praktikuju seksualnu magiju mogu da crpe inspiraciju iz brojnih istorijskih i kulturnih praksi. Na neki način, seksualna magija je slična ostalim oblicima bavljenja energijom, gdje se energija zauzdava i onaj koji to praktikuje često posegne za sopstvenom duhovnom energijom da bi došao do iscjeljenja. Jedina razlika je u tome što energija koja se u ovom slučaju zauzdava potiče od olakšanja koje se osjeti tokom orgazma. „Prvi korak je imati jasan cilj i namjeru”, kaže Luna. „Za mene seksualna magija najbolje funkcioniše kada moja namjera ima veze sa seksom, ljubavlju, samopouzdanjem, moći i snagom”.

Druge tehnike uključuju ponavljanje mantri tokom orgazma, koncentrisanje na sigile (ezoterične simbole), da bi fokusirao svoju energiju i prizvao određena božanstva. Hator, Isis i Afrodita su boginje koje se obično prizivaju, ali možeš da prizoveš koje god božanstvo ti je najprivlačnije, pošto je seksualna magija toliko lična i intuitivna. „Mislim da svako treba sam da se odluči za božanstvo, mitologiju ili arhetipove koji mu nešto znače. Za neke ljude to znači da ostaju u okvirima sopstvenog nasljeđa i kulture”, kaže Kabral. „Ja lično volim da radim sa Venerom i Afroditom”. Intuicija, dodaje ona, „je najvažnija stvar”.

I zaista, većina vještica će reći da je seksualna magija jedna od najintuitivnijih praksi. „Ja sam do seksualne magije došla prilično intuitivno”, prisjeća se Korvet. Majka me je kao malu učila tome kakvu moć ima manifestacija, ali prilagođeno djetetu, naravno. Ja sam nekako vidjela vezu između toga i samozadovoljstva u koje sam se upuštala, i shvatila da to može da se koristi na moćniji i produktivniji način”.

Još jedna, možda manje intuitivna komponenta seksualne magije uključuje upotrebu tjelesnih tečnosti. Rani primjer toga je Ebi Gliborg, Francuz, katolik i okultista poznat kao „odmetnuti sveštenik”, koji je 1683. obavljao crnu misu, izvrgavajući ruglu katolički obred. Takvi obredi uključuju uriniranje kaluđerice u putir, često kao demonstraciju suprotstavljanja striktnim katoličkim vjerovanjima.

Menstrualna krv je takođe još jedna korisna tečnost za seksualnu magiju, i prema Luni, postoji duga folklorna istorija žena koje su sipale menstrualnu krv u kafu, čaj, ili crveni sos za tjesteninu (zato što ju je tako lako sakriti!), često da bi bacale čini ili izazivale seksualnu privlačnost, kao u Hudu tradiciji.
Neki su takođe praktikovali čini sa mješavinom sperme i menstrualne krvi, što se smatra za veoma moćnu kombinaciju. Ova mješavina se obično stavlja u puter, ili se razmijeni poljupcem posle oralnog seksa, u ritualu za koji se vjeruje da „zapečati” izvedenu magiju, ili da bi došlo do manifestacije onoga što onaj koji to praktikuje želi (ponovo, ciljevi seksualne magije ne moraju da imaju veze sa seksom), prema Brandu.

Rizici
Krv je život, naročito menstrualna krv; ona hrani život, gajiš ljudska bića”, kaže Luna, dodajući da tjelesnim tečnostima možeš da obložiš svijeće i amajlije, često izrezbarene sigilima, jer je u pitanju supstanca za koju se vjeruje da može da pomogne u postizanju ciljeva (Ako ćete da radite sa tjelesnim tečnostima, molim vas, budite svjesni rizika koju one predstavljaju po zdravlje. Konzumiranje tjelesnih tečnosti sa sobom nosi iste opasnosti kao i oralni seks, pa se s toga testirajte, o tome unaprijed razgovarajte s partnerima, i upoznajte se sa opasnostima. „Igraš se nečijom voljom i zdravljem. Možeš da preneseš bolesti i svakakve gadosti”, upozorava Luna.).

Generalno, kada je praktikujete s partnerom, komunikacija je veoma bitna. Luna kaže da ili treba sve da radite zajedno, ili da treba da partnera držiš potpuno u mraku i ne govoriš mu da praktikuješ magiju tokom snošaja. „Ili znaju šta radiš, ili uopšte ne treba da znaju. Zato što osoba koja na neki način to zna, a nije u tom fazonu, može da sjebe cijeli protok energije”, objašnjava ona. „S toga treba da ga ili držiš u potpunom neznanju, ili treba da zna i da se takođe usredsredi na tu energiju, zbog čega će stvar biti još moćnija, jer to radite “. zajedno

Čak i oni koji su nezainteresovani ili su skeptični kada su u pitanju prakse kao što je magija, mogu da posvjedoče o intimnosti i intenzitetu koji se javljaju u isto vrijeme. „Postane veoma kul i uzbudljivo kada možeš da vjeruješ nekome, i kada oboje možete da radite zajedno. Znaš, kada gledate jedno drugo u oči, možda malo usporite orgazam, kada dišete zajedno”, kaže Kabral.

Ali za mnoge koji je praktikuju, privlačnost seksualne magije leži možda ponajviše u tome što može da se praktikuje kada si sam. „Iako sam eksperimentisala sa seksualnom magijom u paru, kada sam ih sama bacala, čini su do sada za mene mnogo bolje djelovale”, kaže Korvet. U svijetu koji tradicionalno kažnjava žene kada slobodno uživaju i u seksu i u magiji, kombinovanje te dvije stvari može da djeluje revolucionarno – a kada uzmeš stvar u svoje ruke, taj osjećaj je samo još izraženiji.
„Bacanje čini kao takvo djeluje veoma osnažujuće na žene… znaš da ti je sva moć koju posjeduješ urođena”, kaže Luna. „Jedan od najmoćnjih aspekata koje žena može da ima je da stekne moć nad svojom seksualnošću, da se ne plaši te moći i da se ne plaši da tu moć upotrijebi”.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!