Savjeti poznate britanske životne trenerice Mišel Bovater: Kako sam iz temelja promijenila život i prirodnim putem izliječila insomniju

Počela sam gubiti kontrolu nad svojim životom. Vibracija mi je bila na veoma niskom nivou, a kroz dane sam se provlačila nesretna i bez ikakve motivacije i energije jer sam fizički i mentalno bila iscrpljena. Znala sam koliko će san biti presudan za moj oporavak zbog čega mi je samo bilo još gore. Bila sam poput pravog hodajućeg mrtvaca

U moru životnih trenera koji svoje usluge reklamiraju kao najbolji i jedini izlaz iz svih vaših problema, Britanka Mišel Bovater se svojim pristupom i načinu rada ističe na ovom polju. Vođena je nesvakidašnjom strašću da svojim klijentima pomogne u svim aspektima života, kako poslovnim tako i onih zdravstvenim.

Jedan od najčešćih problema koji muči Mišeline klijente jeste i insomnija, koja se zbog današnjeg užurbanog načina života i stresnog radnog okruženja javlja kod sve većeg broja ljudi. Toga je dobro svjesna i Mišel, koja je i sama godinama bolovala od nesanice.

Od insomnije inače, najčešće pate žene i starije osobe, a procjenjuje se da oko 50% ljudi tokom života ima insomniju koja se ne javlja svakodnevno, dok 10% populacije ima hroničnu insomniju. Ipak, Mišel je uspjela pronaći prirodno riješenje za ovaj problem koje je nesebično podijelila na svom blogu shambalalifecoaching.com.

 Bila sam poput zombija

  • Otkad znam za sebe bila sam „noćna ptica“ kojoj je mozak radio „sto na sat“ čim bi pala noć. Ukoliko bi mi se preko dana desilo nešto loše, satima bih ležala u krevetu, razmišljala i brinula o tome prije nego što bih napokon zaspala. Ove epizode su imale negativnog efekta na kvalitet i količinu sna, ali nikada nije bilo toliko kritično da nisam mogla normalno funkcionisati preko dana – kaže Mišel.

Ipak, sve se promijenlo prije sedam godina kada je spavanje za Mišel postalo ogroman problem.

  • Postala sam užasno nervozna, a dane i noći bih provodila budna. Što sam se više brinula, to sam teže uspijevala da zaspim. Bila sam frustrirana i eventualno je došlo do toga da sam spavala samo dva sata tokom noći. To je trajalo godinama, i pokušala sam na sve poznate načine da izliječim nesanicu.
  • U međuvremenu sam počela gubiti kontrolu nad svojim životom. Vibracija mi je bila na veoma niskom nivou. Kroz dane sam se provlačila nesretna i bez ikakve motivacije i energije jer sam fizički i mentalno bila iscrpljena. Znala sam koliko će san biti presudan za moj oporavak zbog čega mi je samo bilo još gore. Bila sam poput pravog hodajućeg mrtvaca – prisjeća se Mišel Bovater.

 Kad ni tablete za spavanje ne pomažu

Ono što je Mišel najviše mučilo jeste činjenica što nije znala zbog čeka ju je odjednom počela mučiti nesanica, tako da nije mogla pronaći odgovovarajuće rješenje.

  • Danima sam pretraživala Internet pokušavajući da pronađem rješenje, a skoro svi savjeti su zvučali isto:
  1. U isto vrijeme idite na spavanje i u isto vrijeme ustajte ujutro iz kreveta
  2. Pobrinite se da u vašoj sobi nema nikakvog svjetla
  3. Uvijek spavajte u istoj spavaćoj sobi i prostoriji
  4. Stvorite rutinu koju ćete obavljati prije spavanja kako bi vaše tijelo i um znali da je vrijeme za opuštanje i spavanje
  5. Nemojte piti kofein nakon dva sata poslijepodne
  6. Pijte toplo mlijeko ili čaj od kamilice prije odlaska u krevet
  7. Regulišite temperaturu u svojoj spavaćoj sobi
  8. Ako ne zaspete za 15 minuta, ustanite iz kreveta

– Pridržavala sam se svih ovih koraka, ali dugoročno mi ništa nije pomagalo… Isprobala sam sve prirodne načine liječenja jer nisam htjela da počnem uzimati lijekove na recept. Ali priznajem, jedne noći sam bila toliko očajna da sam uzela par tableta za spavanje, ali ni one mi nisu nimalo pomogle! – priznaje Mišel.

Mišel Bovater: Na svojoj web stranici rado pomaže svima koji joj se obrate za savjet ili pomoć

 Tajne Mišelinog ozdravljenja

Nakon što je na svojoj web stranici sa fanovima podijela svoje iskustvo sa nesanicom, Mišel je zatim otkrila nekoliko prirodnih načina na koje je napokon uspjela pobijediti ovaj poremećaj.

  1. Pokrenite se!
  • Vjerovatno ste i prije čuli za ovaj savjet, ali saslušajte me do kraja, jer volim da stvari radim suprotno od većine ljudi. Moj životni stil u ovom periodu nije bio nimalo sjajan, često sam izlazila na zabave i nisam imala pojma koliko nezdrava ishrana i pića koja sam unosila u sebe imaju negativne posljedice po moje zdravlje i san.
  • Počela sam džogirati, ali veoma sporim tempom. Nisam trčala što sam brže mogla kako su nas učili tokom mojih sportskih srednjoškolskih dana. Tračala sam na samo 15-20 minuta, i čim sam počela primjenjivati ovakav režim vježbanja, primjetila sam da bih naveče puno brže zaspala. Zdravlje mi se dramatično popravilo i počela sam se opet osjećati živom – priča Mišel.

 

  1. Ostanite u krevetu
  • Svi savjeti na Internetu kao da su mi govorili da ustanem iz kreveta ukoliko ne zaspim za 15 minuta. Ovo mi nije imalo nikakvog smisla jer sam vjerovala da će se tijelo nekako samo od sebe oporaviti ako ostanem ležati.
  • Pronašla sam jednu knjigu koju je napisao Deepak Chopra i koja u sebi sadrži nekoliko fantastičnih ayurvedskih metoda i savjeta koji bi mi mogli pomoći oko mog problema. Pročitala sam jedno istraživanje u kojem je nekoliko pacijenata koji su patili od insomnije bili pod nadzorom dok su spavali. Otkrili su da su oni pacijenti koji su ostajali duže u krevetu iako nisu mogli odmah zaspati, ipak uspjeli odspavati puno duže nego što su naučnici isprva mislili.

–   Za mene je ovo bio dokaz da trebam ostati u krevetu jer sam možda spavala iako toga nisam bila svjesna  – vjeruje Mišel Bovater.

  1. Meditirajte

Da biste otrkili sve čari meditacije potreban vam je samo Google. U suštini, meditacija omogućava umu da uspori, da se opusti i da otpusti velike količine stresa koje nam donosi moderni život.

  • Postoji jako puno vrsta meditacije, a najviše volim one koje se fokusiraju na pravilno disanje. Kako bih ojačala svoje navike spavanja, najviše su mi pomogle usmjerene meditacije jer dopuštaju mom umu da se opusti dok u svoju podsvijest unosim pozitivne sugestije. Ovo mi je pomoglo da veoma brzo promijenim svoje misli i uvjerenja i da se konačno oslobodim briga koje su me godinama mučile – rekla je Mišel.
  1. Hranite se zdravo

Kako je vremenom otkrivala nove i korsne stvari koje su joj pomogle da svoj život okrene za 180 stepeni, Mišel se eventualno orenula još jednoj zdravoj navici – pravilnoj ishrani.

  • Novi režim ishrane je imao sjajne efekte na moje mentalno i fizičko zdravlje. Brojne studije su dokazale korelaciju između nezdrave ishrane i visokih vrijednosti stresa i nervoze. Ukoliko vas muči nesanica i stres, držite se što dalje od namirnica poput rafinisanog šećera, glutena, slatkiša, kafe i prerađene brze hrane.
  • Umjesto toga, okrenite se korjenastim povrćem, kokosovom ulju i lisnatom povrću. Ove i slične namirnice će hraniti vaše ćelije i pomoći će vam u izgradnji mirnijeg stanja uma – savjetuje Mišel Bovater.

Za kraj, Mišel ohrabruje i sve druge koji se suočavaju sa sličnim problemima da istraju do kraja u svojoj potrazi za liječenjem insomnije.

Kako kaže, liječenje je putovanje na kojem ćemo se spoticati o razne prepreke, ali ukoliko ne posustanemo, sigurno ćemo pronaći pravi način da ponovo stanemo na noge.

(D.K./aura.ba)

 

 

error: Content is protected !!