Savjeti koji će vam pomoći kod svakodnevnog nadimanja

1. Pijte dosta vode

Prva stvar je osigurati dobru hidrataciju jer adekvatan unos tekućine podržava zdravu i redovnu probavu. Zato pijte puno vode.

2. Jedite na vrijeme

Nemaju svi vremena da sjednu i pripreme – a još manje pojedu – složen obrok svaki dan. Ali ako čekate da baš ogladnite da biste jeli, veća je vjerovatnoća da ćete se prejesti, odabrati manje hranljivu opciju ili jesti prebrzo, a sve to može dovesti do nadimanja. Dakle, čak i u danima kad imate najviše posla, pripremite obroke i jednostavne grickalice za održivo balansiranje nivoa šećera u krvi.

3. Uzmite probiotski dodatak prehrani

Probiotici su bitni, posebno oni koji sadrže nekoliko ciljanih sojeva za koje je klinički dokazano da podržavaju normalno zdravlje crijeva i održavaju ključne, svakodnevne funkcije probavnog sistema. Probiotike možete unositi i hranom, npr. u fermentiranim mliječnim napicima (jogurt, kefir…).

4. Unesite i dovoljno prebiotika

Uz suplementaciju, stručnjaci preporučuju i unos dovoljno prebiotika. Prebiotici su vlaknasta hrana za probiotičke bakterije. Dosta nerastorljivih vlakana se nalazi u bobičastom i citrusnom voću, luku i poriluku, nedozrelim bananama, korijenu cikorije, mahunarkama te zelenom i lisnatom povrću, naročito artičokama, šparogama i špinatu.