Savjeti doktorice: KAKO ISTRENIRATI APETIT ZA TRAJNU VITKOST?

Apetit može da se istrenira! Ovo je najbolji trik za trajno mršavljenje ikada! Nije loše kad ste malo gladni

Doktorka Helen Mekarti osmislila je način kako da istrenirate svoj apetit u cilju trajnog mršavljenja. U pitanju je “skala” koja se kreće od -5 do +5, gdje -5 označava ekstremnu glad, -3 veliku glad, 0 neutralno stanje (nismo gladni), dok se preostale dvije vrijednosti aktiviraju kada počnemo da jedemo; 3 označava sitost, a 5 previše pun želudac.

Dr Mekarti vjeruje da niko ne treba da jede sve dok ne dođe na -3, a treba da prestanete kada dođete do +3. To je jedna od osnova zdrave ishrane – umjerenost. Ako pratimo ovo pravilo, neće dolaziti do prejedanja, što je preduslov za mršavljenje. Ovo doktorka naziva treniranjem apetita i na ovaj način je ona sama regulisala težinu.

Umjerena glad je dobra

“Biti pomalo gladan je dobro za vas, ne treba toga da se plašite”, smatra doktorka Helen. Ako ne osjećate glad sat vremena ili više prije narednog obroka, to znači da vaš želudac još uvijek vari posljednji obrok i da nije imao vremena da se odmori, što nikako nije dobro. Tada ne bi ni trebalo da jedete.