SAVJET: ŠTA BI TREBALO DA JEDETE AKO SE PREVIŠE ZNOJITE

U vrijeme velikih vrućina gotovo da nema osobe koja se ne znoji obilnije. Nutricionista Rick Hey otkriva način kako da rashladite tijelo namirnicama i tečnošću.

Hey savjetuje unošenje vitamina B, jer on smanjuje stres koji dovodi do pojačanog znojenja, kao i smanjen unos alkohola i kofeina.

Također, treba uzimati laganu hranu i voće, kao što su grožđa i lubenice, za koje je potrebno manje napora da se svari.

– B vitamin reguliše hormone i drži nivo stresa pod kontrolom. Često, kada se znojimo, budemo nervozni zbog znoja i ‘fleka’ koje se stvaraju na odjeći. Tada se još više povećava temperatura našeg tijela, pa postajemo anksiozni i podložniji stresu. Sve to vodi do pojačanog znojenja, kaže Hey. 

B vitamin tu ima ključnu ulogu, jer povezuje endokrini i nervni sistem koji imaju važnu ulogu u reakciji na stres. Kada smo pod stresom taj hormon radi pojačano. Nekoliko studija je pokazalo da vitamini B6, B9 i B12 pomažu u regulisanju nivoa stresa.

Magnezijum je također ‘borac’ protiv pojačanog znojenja, jer ako nemamo dovoljno magnezijuma i kalcijuma onda nervi gube kontrolu nad otvaranjem i zatvaranjem pora kroz koje izlazi znoj. Magnezijum pomaže da se organizam navikne na dnevni stres.

– Kada se znojimo gubimo dosta magnezijuma. To vodi do pojačanog znojenja, pa je potrebno nadoknaditi ga. Jedite tamno zeleno povrće, orahe i sjemenke kako biste nadoknadili magenzijum, a jaja na oko i pivski kvasac za vitamin B. Oni su dobri za vaš nervni sistem i pomažu vam u regulaciji znojenja, rekao je Hey.

Ženama koje su u menopauzi preporučuje se korišćenje biljke šisandre, koja reguliše noćno znojenje i valunge.

Jedite voće i povrće za užinu. Uživajte u lubenici, grožđu, dinji, ali i krastavicama, celeru i rotkvicama.

Ne potcjenjujte moć kadulje koja rješava ovaj problem godinama. Ona je prirodni izvor flavonoida i polifenola što je čini velikim antioksidansom i antibakterijskim sredstvom.

Komentari

komentara