SAVJET NUTRICIONISTA: Trebamo li na spavanje ići gladni?

Ako ipak večerate neposredno prije odlaska na spavanje, najbolje bi bilo da odaberete hranu sa niskim nivoom šećera i ugljikohidrata

Jedan od najpoznatijih mitova o mršavljenju jeste da treba da idete gladni na spavanje. Nutricionisti su pokušali dati odgovor na pitanje smijete li jesti neposredno prije spavanja, kao i koju hranu svakako treba izbjegavati prije spavanja, ako želite smršati, piše Prvo zdravlje.

Dok spavate, organizam obavlja niz radnji: obnavlja i umnožava svoje ćelije, vari hranu i radi niz drugih bioloških stvari neophodnih za život. Svi ti procesi u tijelu traže energiju, koje organizam uzima iz hrane unesene tokom tog dana i noći.

Ako ste prije sna unijeli hranu bogatu praznim kalorijama poput table čokolade ili kutije sladoleda, nivo krvnog šećera će vrlo brzo porasti, a dobijena energija će se automatski u tijelu pretvoriti u masne naslage.

Zbog mirnog sna bolje je da nekoliko sati prije odlaska u krevet ne jedete nikakvu hranu, kako vas probava ne bi držala budnima.

Ako ipak večerate neposredno prije odlaska na spavanje, najbolje bi bilo da odaberete hranu sa niskim nivoom šećera i ugljikohidrata.

Za miran san je bolje da jedete proteine i masti od kojih se sastoje sve ćelije u tijelu – dozvoljeno je organski uzgojeno meso, jaja, voće poput avokada, ali i maslac. Jedite cijelu i neprocesuiranu hranu koja polako sagorijeva i otpušta hranjive stvari.