Samopomoć: jer nikom nije stalo do vas kao vama samima: Vježbice u toku radnog vremena? Da, moguće je!

Dušica Ranđelović, sertifikovani maser-terapeut i vlasnica Studija za eliminaciju celulita “DR” iz Beograda

Da li je moguće vježbati u kancelariji i tako umanjiti konstantan problem bolova u leđima – naše čitatelje savjetuje Dušica Ranđelović, sertifikovanim masero-terapeut.

Da li imate problema zbog sjedenja u kancelariji po cio dan, dan za danom? Rijetko ko može da se pohvali da nema i zato je najefikasnije rješenje da se istežete s vremena na vrijeme ako ništa drugo. Evo i kako.

U kojoj formi bi mogli da primijenimo vježbanje u okviru našeg radnog mjesta?

S obzirom na sve stresnije radno okruženje i sve više sati koje provodimo za radnim stolom, postoji koncept koji je rađen po uzoru na svjetske modele poslovanja “on-site office” masažaj a prilagođeno našim uslovima.

Šta tačno predstavlja taj koncept?

To je jedinstven koncept po kome terapeut dolazi kod vas u firmu i na licu mjesta (on-site) vam pruža terapeutsku masažu, preko odjeće, bez ulja, koristeći razne ciljane masažne hvatove. Tretmani su prilagođeni svakom ponaosob i traju 10-15 min. Naravno, možete se i sami u nekoj mjeri izmasirati ili zamoliti nekoga da vam pomogne.

Koji su benefiti takvog tretiranja?

Trenutni benefiti su oslobađanje nakupljene tenzije i stresa, povećanje radne energije, i posljedično bolja usresređenost na zadatke. Niko od nas nije u svom najboljem izdanju kad ga nešto boli. Sem ovih trenutnih, koji uopšte nisu zanemarljivi, ovakva vrsta vježbica dugoročno gledano ima višestruku korist: poboljšanje zdravstvenog stanja – što za poslodavce znači smanjenje bolovanja, što posljedično znači uštedu u zdravstvenom osiguranju, što opet znači zadovoljnog zaposlenog, bolju produktivnost i postizanje maksmuma u poslovanju, to je win-win situacija.

Kako sami sebi pomoći?

Uvijek možete sami da poboljšate svoju situaciju. Za početak istežite ruke, ramena, šake, pa kao što smo radili zagrijavanje na fizičkom glava lijevo-desno, gore-dole. Na svakih par sati ustanite od stola i prošetajte do aparata za vodu ako nemate gdje pametnije, tako ćete ujedno i hidrirati svoj organizam. I zapamtite – uvijek je bolja prevencija. Ako još uvijek nemate problema koje izaziva dugotrajno sjedenje, počnite na vrijeme da razmišljateo sebi!

Jednostavne aerobne vježbe

minutu – dvije radite vježbu jumping jack – to je vježba u kojoj skočite u stav raširenih nogu i ruku spojenih iznad glave, te se vratite u početni položaj spojenih nogu i ruku raširenih sa strane. Jednostavnija verzija ovog je da raširite noge, raširite ruke i lijevom rukom dodirnete prste desne noge i obratno.

60 sekundi na mjestu trčite sprint, visoko podižući koljena.

jednu minutu simulirajte preskakanje užeta. Malo skačite na jednoj nozi, malo na drugoj te sa obje zajedno.

dok sjedite za stolom, podižite obje ruke iznad glave 30 sekundi, a zatim 30 sekundi brzo lupkajte nogama po podu kao da trčite sprint. Ovo ponovite 3-5 puta.

prošećite po uredu bržim tempom ili se popnite dva sprata stepenicama.

Ako vam treba jača vježba učinite ovo 5-7 puta u toku dana.

(aura.ba)

Komentari

komentara