Šakirina vježba zahvaljujući kojoj uvijek izgleda kao “bomba”

Šakira uspijeva da održi fantastičnu liniju i posebno je tome bila posvećena u trudnoći kao i poslije porođaja.

Njen trener i veliki motivator Ana Kajzer je stručnjak za fitnes a među njenim klijentima su i mnoge druge slavne ličnosti. Poznata je po tome što kombinuje elemente plesa, pilatesa i intervalnog treninga, ali uvijek se vraća bazičnim pokretima.

Baš takva je i ova vježba koju forsira kad radi sa lijepom Šakirom a zateže zadnjicu, oblikuje noge i pomaže u borbi sa celulitom. Pjevačica koristi malu klupu za vježbanje, ali vi ovu vježbu možete raditi i na običnoj podlozi za treniranje.

 

Važno je da kičma ostane ravna, a ne da je krivite u lumbalnom dijelu. Noga se podiže tako što je stopalo otvoreno – kad radite lijevom, otvorite ga ka lijevoj strani. Koleno je ispravljeno i zategnuto. Radite isključivo pokretom noge iz kuka, nemojte dozvoliti da je “vuku” leđni mišići.

Šakira kaže da je Ana tjera da radi ovu vježbu dok joj “noge ne otpadnu”, ali vi nemojte toliko da se forsirate. Dovoljno je da uradite tri serije od po deset podizanja, samo je važno da budu pravilno izvedena. Poslije vježbe se obavezno istegnite – uvijek na suprotnu stranu od pravca u kojem ste vježbali.

Znači, posle ovog, sjedite na podlogu blago raširenih nogu i uradite polako pretklon, naginjući se tako da vrhovima prstiju na rukama vučete ka vrhu stopala. Ostanite u maksimalnoj poziciji u kojoj ne osjećate bol oko 30 sekundi a onda ponovite i na drugoj strani.

error: Content is protected !!