Rutine koje bi mogle da pomognu kod problema sa nesanicom: AKO NE MOŽETE DA ZASPITE BOLJE USTANITE IZ KREVETA

Nesanica ponekad traje noć ili dvije, ali u drugim slučajevima, to je stalni problem. Možete da imate hroničnu nesanicu, koja traje mjesec dana ili duže i akutnu nesanicu koja traje dan, dane ili nedjelje.

Nesanica se povećava sa godinama. Ponekad nesanica nestane nakon što se faktori načina života, kao što su porodični ili poslovni stres, riješe. U ozbiljnijim slučajevima, rješavanje osnovnog uzroka može da poboljša kvalitet vašeg sna. Liječenje nesanice je važno jer ovo stanje može da poveća rizik za druge zdravstvene probleme.

Postoje ozbiljni zdravstveni rizici povezani sa hroničnom nesanicom. Prema izvoru Nacionalnog instituta za zdravlje, nesanica može da poveća rizik od problema sa mentalnim zdravljem, kao i opšte zdravstvene probleme, piše Healthline.

Postoji primarna nesanica, koja nema osnovni uzrok, i sekundarna nesanica, koja se pripisuje osnovnom uzroku. Hronična nesanica obično ima uzrok, kao što su: stres, nepravilne navike spavanja, kasne večere…

Postoji mnogo razloga zbog kojih možda imate problema sa spavanjem. Mnogi od njih su povezani sa svakodnevnim navikama, načinom života i ličnim okolnostima. Ovi uključuju: nepravilan raspored spavanja spavanje tokom dana, posao koji podrazumeva rad noću, nedostatak fizičke aktivnosti, gubitak posla i razni drugi izvori stresa.

Postoji mnogo strategija za liječenje nesanice. Prije nego što razgovarate sa ljekarom savjetuje se da pokušajte da promijenite način života: uspostavite redovan raspored spavanja, spavajte i budite se u isto vrijeme, opustite se i smirite prije spavanja čitajući knjigu, meditirajući.. Izbjegavajte da pijete alkohol ili kofein u večernjim satima. Završite sa svim teškim obrocima ili napornom fizičkom aktivnošću najmanje dva sata prije spavanja, ustanite iz kreveta ako imate problema da zaspite, izbjegavajte drijemanje u kasnijim popodnevnim i večernjim satima