RIJEŠITE SE PET LOŠIH NAVIKA PRILIKOM VJEŽBANJA!

vjezbaAko već ulažete vrijeme i trud u vježbanje, pobrinite se da iz svakog treninga izvučete maksimum. Postoji nekoliko najčešćih loših navika koje ljudi prilikom vježbanja uporno ponavljaju, čime sabotiraju vlastiti napredak.

1. ISPUNITE SE ENERGIJOM
Vaš intenzitet treninga zavisi od odgovarajuće količine energije koje imate u tijelu. Postoji mišljenje da će vam vježbanje na prazan stomak pomoći da sagorite više kalorija, ali činjenica je da vam je potrebna energija iz hrane kako bi postigli maksimalnu snagu i izdržljivost. Znači, 30-45 minuta prije treninga uzbite brzi zalogaj hrane bogate proteinima, poput piletine, govedine ili salate bogate ugljikohidratima.

2.  VJEŽBAJTE I NOGE
Unaprijed planirajte svoje treninge kako bi bili sigurni da vaš režim vježbanja obuhvata i kardio i vježbe izdržljivosti. Izbjegavate vježbanje nekih grupa mišića? Pobrinite se da u svoj plan vjeđbanja tokom sedmice uključite cijelo tijelo, uključujući i nogo. Ravnoteža je ključ postizanja i održavanja dobre forme.

3. IZBJEGAVAJTE RUTINU
Ukoliko iz dana u dan ponavljate iste vježbe, brzo će vam dosaditi. Čak i većina osnažujućih vježbi će vam postati dosadne nakon nekoliko sedmica, a vaše tijelo će se navići na rutinu. Iznenadite svoje tijelo različitim vježbama koje ćete često mijenjati i kojima ćete konstantno pomjerati svoje granice.

4. FOKUSIRAJTE SE NA STAV I TEHNIKU
Najbolji način kojim ćete postići da ne dobijete tijelo koje želite je da se povrijedite i morate čekati na oporavak. Nema ništa loše u intenzivnom i napornom treningu, ali ako ne vježbate na pravi način i ne pazite na tehniku, povrijediti ćete se. Obratite pažnju na aktiviranje pravih mišića i tehniku držanja tijela, tokom svake vježbe.

5. UVIJEK DAJTE SVOJ MAKSIMUM!
Ukoliko na trening ne dajete 100% od sebe, gubite vrijeme. Dolazak u teretanu ili park, je samo dio posla. Iskoristite vrijeme i gurajte se do posljednjih granica kako bi otkrili svoj puni potencijal, a treninge održavajte kratkim i intenzivnim!

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!