Riješite se bola u leđima pomoću teniske loptice

Ukoliko patite od bolova u leđima, krstima, vratu, a za masažu nemate vremena, ili novca, postoji izlaz iz ove situacije ako radite vježbe ne izlazeći iz kuće. Sve što će vam biti potrebno je obična teniska loptica.
Teniska loptica je prilično čvrsta, a pri tome je prekrivena mekom tkaninom. To je upravo ono što vam je potrebno za samomasažu.

Zahvaljujući vježbama sa lopticom, možete se osloboditi bolova u leđima.

Vježba za leđa:
Stanite pored zida i stavite lopticu u deo ispod lopatica, ali ne na kičmu, već sa strane, na mišićni dio. Stisnite je. Koljena su malo savijena. Počnite kotrljati lopticu po leđima, tražeći napete tačke. Na taj način masirate mišiće duž kičme.

Kada pronađete takvu tačku – stanite i pritisnite lopticu ka zidu, zadržite je tako desetak sekundi. Na takav način treba masirati mišiće sa leve i sa desne strane leđa. Prilikom izvođenja ove vežbe dobijamo ispravno držanje tijela.

Na sličan način možete uraditi i masažu donjeg dijela leđa.
Lezite na pod, lopticu stavite ispod krsta, ali takođe, ne na kičmu, već na mišićni dio. Oduprite se na laktove, noge su savijene u koljenima. Pridignuvši zadnjicu, savjetuje magicnobilje.compočnite kotrljati lopticu. Ako osjetite bol, znači da ste pritisnuli triger tačku – mišići su u njoj veoma napeti i praktično se ne opuštaju

Zadržite se na njoj desetak sekundi, opustivši zadnjicu na pod, a noge ispružite napred. Zatim, kotrljajući lopticu, tražite drugu tačku. Odradite masažu sa obe strane donjeg dijela leđa. Tako, pored masaže, mi angažujemo mnogo drugih mišića: ramena, zadnjica, noge…
Ako se pojavljuju periodični bolovi u određenom dijelu leđa, takva masaža će biti odlična hitna pomoć za njihovo uklanjanje.
Ali, ako želite uvijek biti u odličnoj formi, i ne osećati napetost i bol u mišićima, ove vježbe radite svakodnevno.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!