Razbudite se i privucite sreću: ČAROBNI RITUAL ZA SAVRŠEN POČETAK DANA

Sigurno postoje trenuci kada odlažete ustajanje, pomjerate alarm i nevoljno se budite. Takve situacije vam ne daju dovoljno vremena da se prirpemite za dan. Iz tog razloga su jutarnje rutine vrlo važne za normalno funkcionisanje.

Za ove rituale vam neće biti potrebno mnogo vremena da ih prihvatite i da postanu dio svakog vašeg jutra. Koristi od jutarnjih rituala koje vam predlažemo, osjetićete vrlo brzo. Neka vaš jutarnji ritual sadrži slijedećih pet stvari:

Tajming
Jutarnje buđenje teško pada većini ljudi. Najbolje bi bilo da svoje tijelo polako priviknite na rano ustajanje. Ukoliko ste alarm podesili na šest ujutru, pokušajte da odete ranije na spavanje. Potrudite se da vaše tijelo dobije barem sedam sati neprekinutog sna. Izuzetno loša navika, koju bi trebalo da izbjegavate je gledanje u mobilni telefon ped spavanje. Takođe, možete da podesite neki prijatan zvuk alarma za buđenje, kako biste se postepeno budili iz sna.

Vježbanje kao deo vašeg jutranjeg rituala
Vaše zdravlje će se poboljšati kada budete vježbali rano ujutru. Možete ići u šetnju, u teretanu, ili radite set vježbi koje vam prijaju kod kuće. Jutarnje vježbanje takođe aktivira vaš mozak, a ne samo mišiće. Potrudite se da uvijek izdvojite vrijeme za jutranje vježbanje. Kada ovo uvedete u praksu, primijetićete da ćete tokom cijelog dana biti puni energije.

Napravite dnevne ciljeve
Ukoliko ste pod stresom da li ćete stići da obavite sve što ste zacrtali tog dana, olakšajte sebi tako što ćete da napravite priorite koje morate i želite da uradite. Takve odluke će vam dati snagu i sampouzdanje da obavite planirano i daće vam osjećaj kontrole nad situacijom. Potrudite se da u obaveze uključite i vrijeme planirano za odmor.

Potrudite se da zdravo doručkujete
Čak i ako kasnite, ne smijete da preskačete doručak. Ranije buđenje dalo bi vam vremena da pripremite zdrave i jednostavne obroke. Grickalice kasno uveče ne mogu da nadoknade kvalitetan doručak, naprotiv, mogu izazvati zdravstvene probleme. Hranljiv doručak će dobro uticati na nivo šećera u krvi i održavaće vas duže vrijeme sitim i energičnim.

Izbjegavajte da odmah počnete sa poslom
Tijelo treba prvo da se razbudi, kako biste počeli sa efikasnim radom. Pokušajte da ne sjedate odmah za radni sto, čim otvorite oči. Odvojite neko vrijeme da se pripremite za posao. Izlaganje vaših očiju direktno ekranu odmah po buđenju je jednako štetno kao i izlaganje ekranu pred spavanje. Pružite svom tijelu i umu vremena da se naviknu na okruženje. Zdravlje je mnogo važnije od posla.