PROVJERITE DA LI POMAŽE: ZAGLEDAJTE SE U PLAFON I BROJITE DO 60; OSJEĆAT ĆE SE ODMORNIJE!

Potreban vam je brzi odmor? Bez obzira da li se nalazite na radom mjestu ili u kući, ove jednostavne tehnike će vam pomoći da se osjećate opuštenim i smirenim, za manje od minute!

odmor za unutra 1. Zagledajte se u plafon i brojite do 60!

Gledanjem prema gore, stimulišete parasimpatički nervni sistem, koji smanjuje krvni pritisak i usporava ritam disanja.

Usporeno, svjesno brojanje će vam također pomoći da oslobodite svoj um od vanjskih smetnji.

  1. Zapišite ono što vas brine!

Na ovaj način ćete biti jasno svjesni onoga što vas brine, i znat ćete na čemu morate kasnije raditi.

To će vam pomoći da skrenete misli sa tih problema, dok se pokušavate opustiti.

  1. Udahnite na nos i izdahnite na usta, 10 puta!

Duboko disanje usporava brzinu otkucaja srca i smiruje tijelo.

Posmatrajte podizanje i spuštanje vašeg stomaka, i osjetite udisanje i izdisanje zraka.

To će vam pomoći sa se fokusirate na svoje tijelo, a ne na smetnje iz okruženja.

  1. Zamislite da letite na oblaku!

Aktivna i bujna mašta je snažno sredstvo meditacije, koje vam može pružiti privremeno bjekstvo od svakodnevnih briga i stresova.

Uključite sva čula, i zamislite šta sve vidite, čujete, i mirišete na ovom umirujućem mjestu.

  1. Napinjite i opuštajte mišiće tijela!

Tijelo reaguje na stres tako što spontano napinje mišiće, što može uzrokovati bol i neugodu.

Progresivno opuštanje mišića, smanjuje njihovu napetost i opštu mentalnu tjeskobu.

(health.com/D.K./aura.ba)

 

Komentari

komentara