Pronađite savršen položaj za spavanje

Ako vas muče bolovi u vratu, ramenima i leđima ili ako hrčete, donosimo vam savjete koji će vam pomoći u spavanju.

 
Kad ste zdravi, spavanje se odvija bez ikakvih problema. Birate položaje koji vam odgovaraju, mijenjate ih tijekom noći i spavate kao beba. No kad imate nekih zdravstvenih tegoba, onda ni spavanje nije baš tako jednostavno. Evo što učiniti ako vas muče neke od najčešćih boljki.

Bol u vratu

Ako vas muči bol u vratu, nastojte birati neutralne pozicije. To znači da pripazite da vam vrat ne bude iskrivljen i da ne stavljate puno jastuka ispod glave. Najbolje bi bilo nabavite anatomski jastuk, jer će dati pravilnu podršku vratu. Ako ga nemate, možete srolati ručnik i spavati na njemu kao na jastuku.

Hrkanje

Ljudi koji hrču trebali bi spavati na boku ili na trbuhu, jer će na taj način smanjiti hrkanje ili ga pak u potpunosti ukloniti. Ako se bojite da ćete se ponovno vratiti na leđa, stavite manju lopticu iza leđa pa kad se budete htjeli okrenuti, naletjet ćete na nju i sjetiti se da se vratite na bok ili na trbuh.

Bol u leđima

Ako vas muči bol u leđima, najbolja je pozicija za spavanje upravo na leđima. Vodite računa da imate anatomski jastuk ili srolajte ručnik, a dobro je i da pod koljena stavite jedan jastuk. Pravilno držanje glave i tijela pomoći će kod bolova s leđima.

Bol u ramenima

Pati vas bol u ramenima? U tom slučaju najbolje bi bilo da spavate na leđima i primijenite sve ovo što je navedeno kao savjet za spavanje kad vas bole leđa. Ako zaista ne možete spavati na leđima, okrenite jastuk po duljini tako da vam ide uz prsni koš, a ruku koja se nalazi uz bolno rame prebacite preko jastuka. Neka bude kao da grlite nekoga. Takav položaj pomoći će vam da se smanji bol u ramenima.

Komentari

komentara