Promijenite rutinu “kafenisanja”: Evo zašto u kafu umjesto šećera trebate sipati cimet

Kada pijete kafu, zamijenite šećer i šlag sa kašičicom cimeta i uštedite oko 70 kalorija te ubrzajte svoj metabolizam.

Ušteda kalorija nerijetko se može postići uz malo kreativnosti. Ako  zamijenite šlag i šećer (oko dvije čajne kašičice) sa kašičicom cimeta, to vam može uštedjeti do 70 kalorija po šoljici.

Začinite svoj život
Jedno je istraživanje pokazalo da pola kašičice cimeta na dan može značajno smanjiti razine šećera u krvi, trigliceride, LDL kolesterol i ukupnu razinu kolesterola u ljudi s dijabetesom tipa 2. No za one koji ne moraju tako ozbiljno brinuti o razini inzulina, pokazalo se da cimet pruža mnoge blagodati:

Cimet može smanjiti brzinu po kojoj se želudac prazni nakon obroka, što može pomoći pri kontroli naglih uspona i padova razina šećera u krvi. Ublažavanje tih skokova šećera može teoretski smanjiti žudnju za hranom.
Cimet može poboljšati učinak antioksidanasa iz hrane koji pomažu tijelu da se obrani, jačajući imunološki sistem.
Dodatne zdravstvene pogodnosti uključuju oslobađanje od kongestije, smanjivanje ukočenosti u mišićima i zglobovima, neutraliziranje upale, potporu probavi te također i jačanje funkcija mozga.

Pokazalo se da taj superzačin također stimuliše cirkulaciju.
Želite još jedan razlog zašto biste trebali stavljati cimet u kafu? Onaj drugi zaslađivač kafe- šećer- povezuje se s dobitkom kilograma, dijabetesom te može također biti i “otrovan”. Eto vam dobrog razloga da spojite kafu i cimet!

Komentari

komentara