Pročitajte kako se ekspresno riješiti glavobolje

 Glavobolju mogu uzrokovati različite stvari, loše držanje, jak stres, unos kafe ili alkohola, problemi sa spavanjem ili prehranom.

Većina ljudi probleme glavobolje riješeva posezanjem za tabletama, ali nekad i to nije dovoljno.

Probajte ovih 5 tehnika kojima možete sigurno smanjiti glavobolju ili je čak potpuno ukloniti.

Lezite

Jedan od najboljih načina da smanjite glavobolju jeste da jednostavno legnete u tihom, tamnom prostoru. Mnoge glavobolje uzrokovane su povišenim nivoom stresa. Opuštanje napetih mišića može da smanji tenzijske glavobolje, koje su najčešći tip glavobolja. Svetlo ili određeni zvukovi mogu pojačati glavobolju, pa stoga sprečite takve vrste stimulacije tako da zatvorite oči i pokušajte da se nekoliko minuta odmorite.

Duboko dišite

Tehnike dubokog disanja pomažu u opuštanju i otpuštanju fizičkih učinaka stresa na vaše telo i mogu smanjiti intenzitet i učestalost glavobolja.

Masaža

Masiranje vrata, leđa ili glave može biti od velike pomoći u sprječavanju boli. Jedna studija je pokazala da se isptanici, koji su tokom nedjelje bili na 6 masaža, pokazali znake poboljšanja kvaliteta sna i imali su manje glavobolja.

Istezanje

Tenzije u mišićima čest su uzrok bola u glavi, a istezanje nam pomaže da umanjimo tu bol. Najbolje je polagano istezati vrat napred-nazad i lijevo-desno. U svakom položaju treba ostati oko 5 sekundi i onda opet sve da ponovite.

Vježbanje

Iako onima koji pate od glavobolje može zvučati smiješno, odlazak na trčanje ili u šetnju može biti jako efikasno u borbi sa bolovima u glavi. Prema jednom istraživanju osobe koje su patile od glavobolja učestvovale su u programu u kojem su 12 mjeseci vozile bicikl. Nakon toga broj i intenzitet glavobolje se duplo smanjio.

Komentari

komentara