Probajte i vi: UZ POMOĆ OVIH VJEŽBI MNOGI SU USPJELI OSTAVITI PUŠENJE

Mukotrpan i dugotrajan proces odvikavanja od cigareta, možete olakšati uz dvije vježbe. Ne trebaju vam nikakvi preparati, potrebna vam je samo mentalna snaga.

Ove vježbe su inspirisane jogom, odnosno tehnikom disanja koja se koristi u ovoj disciplini. Riječ je o dubokom udisaju i izdisaju – iz stomaka, pomoću kojeg se razvijaju i treniraju disajni putevi, a to znači da ih možete očistiti od otrova koji se vremenom talože. Najbolja stvar je što vam za izvođenje vježbi nije potrebna nikakva posebna priprema, one su veoma lagane, a najbolje je da ih ponavljate ujutru i tokom dana i u trenucima kada osjetite veliku želju za nikotinom. Odmah ćete primijetii da želja za cigaretama nestaje.

Prva vježba
Svaki put kada poželite da zapalite cigaru, probajte da napustite zatvoren prostor i vrijeme provedete na vazduhu. Stojite uspravno i potrudite se da opustite svaki dio tijela. Potom napravite dubok udah i zadržite dah nekoliko sekundi. Sada postepeno izdahnite, a na kraju samog izdisaja ponovo zadržite dah par sekundi. Vježbu je potrebno ponavljati deset puta.

Napomena: U početku se može desiti da nakon više ponavljanja vježbe osjetite blagu vrtoglavicu. Ne brinite, ona je povezana sa zasićenjem mozga kiseonikom.

Druga vježba
U trenucima kada imate goreću želju da zapalite cigaretu, potrebno je da sporo udišete vazduh kroz nos, a potom ga malo brže izdišete. Na početku praktikovanja vježbu radite polako, a kasnije ubrzajte tempo. Vježba se sastoji iz 30 udaha i izdaha, potom slijedi minut odmora, a broj ponavljanja je pet.