Preventiva za žene preko 45 godina: DA BI IZBJEGLE STARENJE KOŽE I KOSTIJU OBAVEZNO UZIMAJTE OVE SJEMENKE

Sjemenke su odličan izvor vitamina i proteina, kao i minerala i jedinstvenih eteričnih ulja. Za naše tijelo imaju ljekovit efekat te se stoga preporučuju naročito ženama starijim od 45 godina.

Žene u predmenopauzi i menopauzi moraju da jedu ova četiri sjemena ako žele da ublaže ili spriječe simptome menopauze. Ovo sjemenje uspješno sprječava kardiovaskularne bolesti, starenje kože i kostiju, a jača kosu i nokte.

Čia sjeme
Bogate su omega 3 masnim kiselinama, čak više i od lana i od lososa. Sadrže antioksidanse, a samo 2 kašike ovog sjemena imaju 18% kalcijuma i 4 grama proteina. Imaju nizak sadržaj holesterola i natrijuma, a obiluju vlaknima, kalcijumom, fosvorom, magnezijumom, bakrom, kalijumom, magnanom, gvožđem i cinkom.

Laneno skeme
Sjeme lana sadrži omega 3 masne kiseline, antioksidanse, minerale i vitamine. Buogato je vitaminom B i magnezijumom. Pomaže u podmlađivanju kože, poboljšava probavu i uklanja višak kilograma.

Sjeme susama
Odličan je izvor proteina, kalcijuma i magnezijuma. U 100g susama se nalazi folna kiselina neophodna za tijelo jedne žene. 2 kašičice ovog semena će ojačati kosti, zglobovo i uništiti želju za slatkišima. Uspješno se bore protiv raka i poboljšavaju sveopšte zdravlje.

Kinoa
Kinoa sadrži 9 esencijalnih proteina, vitamina, aminokiseline, enzime i važne minerale. Kinoa je odlična zamjena za meso jer sadrži proteine. Pomaže u opuštanju mišića tijela i krvnih sudova,ali pomaže i u borbi protiv raka, dijabetesa, ateroskleroze i mikroba.

KAKO SJEMENKE PRIPREMATI?
Prije upotrebe sjeme treba da se potopi u vodu 3 do 7 sati. Zatim te sjemenke umiješajte sa voćem ili jogurtom i konzumirajte svaki dan.
Ako želite da imate dobrobiti od ovih sjemenki, svaki dan pojedite po 2 kašike jednog od ova 4 sjemena.

error: Content is protected !!