Pretjerano razmišljanje vodi u depresiju! Evo kako rastjerati tamne oblake

Pretjerano razmišljanje je nešto što vam može stvarati problem, naročito ako o svakom problemu dublje promišljate i razmatrate svaku posljedicu, događaj i mogućnost.


Paraliza analize

Pretjerano razmišljanje znači da smještate stvari duboko u vašem umu. To uzrokuje loše procjene, povećan nivo stresa i neproduktivnost. Veoma je važno da razmislite o stvarima, ali je takođe važno da preduzmete nešto. Da li znate šta znači “paraliza analize”?
Ovo opisuje opasnosti pretjeranog razmišljanja. Samo vam pruža stres, a tijelo oslobađa epinefrin i kortizol, takođe poznate kao hormoni stresa. Dakle, vaše tijelo je preplavljeno hormonima stresa, a vi ne možete da mislite jasno. Šta se dalje dešava? Zamrznete se, stojite u mjestu i ne uradite ništa.

Sedam načina da zaustavite preterano razmišljanje

Budite svjesni sebe

Najvažnije je da postanete svjesni svoje situacije. Da znate da zapravo sve pretjerujete. Ova lavina misli zadaje vam fizičke i mentalne probleme. Ne možete se koncentrisati i mrziti sve. Kad god primjetite da je po vas došla vojska misli koje izazivaju tjeskobu, pobjegnite.

Odvratite pažnju

Pokušajte da ometate sebe. Možda nećete moći da razmišljate pozitivno, ali sigurno možete napraviti pauzu, pročitati knjigu ili igrati neku igru. Šta god – samo uradite to za sebe.

Nemojte potiskivati svoje misli

Potiskivanje misli ima strašan efekat na vaše zdravlje. Vaš mozak je osmišljen da misli, tako da ne pokušavajte da ga ugasite. Prestanite da naglašavate i napinjete se i postanite posmatrač.

Postanite posmatrač

Zadržavanje na lošim mislima i stvarima je glavni uzrok anksioznosti i depresije. Promatrajte svoje misli kako biste primijetili sve stvari koje odvlače vašu pažnju, a zatim ih vratite svom poslu, tijelu i dahu. Ovo je suprotno od onoga što radite kada potiskujete svoje misli.

Podesite podsjetnike

Pretjerano razmišljanje iscrpljuje vašu energiju i sreću, a zaustavljanje neće biti lako. Vaš um će nastaviti da radi na svoj uobičajeni način ako mu ne date neke smjernice. Podesite neke podsjetnike da promijenite svoje mentalne navike. Djeluje kao magija! Imati podsjetnike na kalendaru vašeg računara ili imati nekoliko naljepnica u vašoj kancelariji ili dnevnoj sobi.

Zaboravite na savršenstvo

Perfekcionisti su obično zabrinuti i ne mogu se pohvaliti srećnim životom. Oni nisu u stanju da puste stvari, uporede se sa drugima i očekuju previše. Ništa od toga ne donosi sreću.

Meditacija svjesnosti

Promijenite svoje navike. To neće biti lako, ali morate postaviti izazov. Meditacija budnosti je jedan od najvećih “lijekova” za vaše stanje. To zahtijeva da se fokusirate na svoju sadašnjost obično kroz fokusiranje na dah. Preuzmite neke aplikacije ili idite na internet da biste pronašli neke besplatne resurse o meditaciji uma. Počnite sa sesijom od 5-10 minuta i postepeno povećavajte to vrijeme.