Preporuke najpoznatijeg doktora na svijetu: Poslušajte savjete Dr. Oza i pobijedite višak kilograma

Ukoliko ste među mnogima koji muku muče sa viškom kilograma, možda je vrijeme da poslušate savjete popularnog Mehmeta Oza koji je svoju medijsku karijeru započeo na Oprah showu da bi sada imao vlastitu emisiju koja ruši sve rekorde gledanosti. Tokom dugogodišnjeg rada i raznih iskustava, on je skupio nekoliko jednostavnih savjeta koji dokazano pomažu ljudima da izgube neželjene kikograme – i što je najbolje, ne morate se izgladnjivati

Za mnoge od ovih savjeta smo već čuli pa ih ne moramo previše objašnjavati
 Vašem tijelu je potrebno najmanje sedam sati dnevno
 Kad ste gladni popijte malo vode jer je moguće da ste zapravo gladni
 Nemojte se izgladnjivati
 Ne odustajte od dijete ako ste jednom pokleknuli
 Koristite manje tanjire za jelo
 Krećite se što je više i češće moguće

Pored ovih, Dr. Oz otkriva i nekoliko savjeta za koje možda niste znali, a koji daju fantastične rezultate.

Nasjeckajte hranu

Na ovaj način ćete smanjiti količinu unešene hrane koju pojedete i uvjeriti vlastiti mozak da jedete više i to sve samo uz pomoć hrane koja je sitnije nasjeckana. Kada isjeckanu hranu stavite na tanjir, ona prividno zauzima više prostora pa porcija izgleda veće.
Sam pogled na ovakav tanjir mozgu šalje signale da morate polako usporiti sa unosom hrane i osjećat ćete se sito čak iako niste pojeli cijelu porciju. Naučnici su dugogodišnjim istraživanje utvrdili da kada je obrok nasjeckan, veliki broj ljudi pojede i do 25% manje hrane.

Počnite dan sa porcijom ječma

Kada su u pitanju žitarice, ječam je definitivno na prvom mjestu po pitanju zdrave prehrane. Uzgajao se još od kamenog doba, kultivirao u drevnom Egiptu, Mezopotamiji i području europskih sojenica.
Ova vijekovima stara žitarica puna je vlakana, sadrži važne vitamine i minerale, minimalnu količinu masti, i kao sve biljke, ne sadrži holesterol. Kako biste iskorstili sve njegove blagodati, uvrstite ga u obaveznu namirnicu kojm ćete započinjati svaki dan. Dakle, umjesto nezdravih pašteta ili salama, prebacite se na ječam. On će vas brzo zasititi i uravnotežiti nivo šećera u krvi.
Samo jedna porcija ječma sadrži 5 g vlakana, što znači da ćete biti duže siti tokom dana. Ječam je odlična namirnica jer se lako kombinuje sa drugim voćem, povrćem ili proteinima. Ukoliko odlučite da ga jedete bez dodataka, konzumirajte neoljušten ječam jer sadrži više vlakana i hranjivih tvari.

Tajna kiselog povrća

Nutricionisti godinama raspravljaju o utjecaju kiselosti na ljudski organizam i imaju dobre vijesti za sve one koji pokušavaju da postignu željenu kilažu. Dr.Oz kaže da ukiseljeno povrće u sebi krije tajno oružje – ocat. Ovaj sastojak daje razrijeđenu dozu ocetne kiseline, koja pomaže uravnotežiti razinu šećera u krvi.

Ovaj faktor je od velikog značaja jer osobama koje često konzumiraju nezdravu hranu (fast food) skače nivo inzulina, ali i ubrzo jako pada pa ste ponovo brzo gladni. Ocetna kiselina u kiselom povrću pomaže održati optimalan nivo šećera i insulina. U ovu svrhu možete praviti i zdrave sokove od kiselog povrća poput kiselih krastavaca, paprike, zelja itd.

Ipak, Dr. Oz preporučuje njihovu umjerenu konzumaciju jer sadrže dosta šećera ili soli.

Psilium sjemenke – oaza vlakana i zdravlja

Psilium sjemenke su u biti biljke porijeklom iz Indije. Njihova glavna karakteristika je brzo nakupljanje vode i bubrenje, i odličan su izvor vlakana, te ne sadrže ni gram proteina ili masti. Psilium sjemenke imaju sposobnost povećanja svog volumena i do 15 puta, i na taj način brzo stvaraju osjećaj sitosti.
Upravo zato se ova sjemenka koristi se kao izvor dijetalnih vlakana, ali zbog navedenih svojstava, i kao jedan od najuspješnijih i neškodljivih prirodnih laksativa. Psilium iz organskog uzgoja,možete biljnim apotekama i specijalizovanim trgovinama zdrave hrane.
Dovoljno će vam biti oko sedam grama dnevno – možete to podijeliti na tri velike čaše vode i pomiješano popiti pola sata prije obroka.

Pojedite vruću supu

Ovaj vrlo jednostavan metod pomoći će vam da smanjite unos kalorija pred glavni obrok. Jedući sporo vruću supu dajete mozgu više vremena da shvati da postajete siti, pa ćete manje pojesti tokom glavnog obroka.
Dr. Oz savjetuje da izbjegavate guste supe iz kesica jer su pune masnoća i nezdravih konzervansa.

Grickajte sireve

Istraživanje na američkom univerzitetu Cornell pokazalo je da se zamjenom debljajućih grickalica poput čipsa, s kombinacijom sirasa smanjenim procentom masnoća i povrća, konzumacija hrane u međuobrocima smanjuje za preko 70%.
Sir i povrće sadrži  sasvim dovoljno kalcija i proteina, pa nećete morati previše pojesti da biste se osjećali sitima.

Moć rooibos čaja

Rooibos čaj je poznat i kao afrički crveni grm ili massai čaj i veoma je cijenjen u narodnoj medicini starih afričkih plemena. Osim što se preporučuje kod nesanice, stresa i napetosti, zadnjih godina se širom svijeta koristi umjesto crnog čaja ili kafe.
Ovaj čaj je prirodno sladak i ne sadrži kofeine pa će vam brzo umanjiti želju za hranom i slatkim. Bogat je i antioksidansima koji su veoma zdravi za vaše zdravlje i ljepotu kože. Kada god osjetite neizdrživu želju za nezdravom hranom ili slatkim, popijte jednu šolju ovog čaja.

(aura.ba)

Komentari

komentara