Preko dana se “vučete” kao zombi? Evo kako podići psihofizičku energiju!

Želite povećati nivo energije svoga tijela? Iskušajte ove stručne prijedloge, krenuvši od promjene osnovnih navika u prehrani i strateškog planiranja unosa kofeina.

James Collins, jedan od najznačajnijih britanskih nutricionista i autor projekta “The Energy Plan” savjetuje kako možete povećati razinu energije tokom dana.

Vježbajte svakodnevno

Pokušajte vježbati barem jednom dnevno. To može uključivati fitness program u teretani ili čak samo izlazak napolje te intenzivirane šetnje. Najnovije istraživanje pokazalo je da možete odraditi učinkovit trening u samo 13 minuta.

Prilagodite unos kalorija

Itekako je smisleno da prilagođavate unos hrane različitim danima jer će potrebe vašega tijela varirati u ovisnosti o tome što činite. Aktivniji dani, bilo na poslu ili u teretani, povećavaju vaše potrebe za kalorijama. S druge strane, manje aktivni dani zahtijevaju manje “goriva”.

Strateški unosite kofein u organizam

Kofein može poboljšati budnost i fizičke performanse. Ispijanje kafe 45-60 minuta prije treninga omogućit će da koncentracija kofeina u krvi bude na vrhuncu. Učinci djelovanja kofeina mogu biti dugotrajni, ali mogu ometati i spavanje tako da unos treba smanjiti poslijepodne.

Oporavak

Kvalitetan san tijekom noći ključan je za konsolidaciju pamćenja, učenje, upravljanje masom i regeneraciju mišića. Hrana koja sadrži proteine ​​(posebice aminokiselinu triptofan) može poboljšati san, dok energetski deficit (ako ste na dijeti) može smanjiti kvalitet sna.

Isplanirajte aktivnosti za sljedeću sedmicu

Odvojite 15 minuta svake sedmice kako biste razmislili o prehrani tijekom proteklih nekoliko sedmica, tj. da sumirate kako se općenito osjećate, a zatim isplanirajte aktivnosti za sedam dana unaprijed (što ćete jesti, kada ćete vježbati i slično).

Komentari

komentara

error: Content is protected !!