POSTANITE JUTARNJI TIP UZ SAMO ČETIRI KORAKA!

Oduvijek su vas živcirali jutarnji tipovi osoba, a sada morate postati jedna od njih? Kada otkrijte četiri koraka koja će vam olakšati tranziciju, možda vam ta navika i neće izgledati kao nemoguća misija.

Osobama koji nisu jutarnji tipovi strašno idu na živce osobe koje to jesu. Međutim, šta ako se iz nekog razloga, osim grabljenja dvije sreće, baš vi morate pretvoriti u jutarnjeg ranoranioca? Slijedi prijelazno razdoblje u kojem morate usvojiti nove navike, a sada otkrijte četiri korisna savjeta koja će vam pomoći u tome. I ne oklijevajte, kažu da se nešto mora ponoviti 21 put kako bi prešlo u naviku.

1.Korak

Pripremite se večer prije

Priznajte sami sebi da prvi dani ili čak sedmice privikavanja na ranije ustajanje neće biti lagane, a onda zasucite rukave i večer prije napravite sve radnje koje će vam pokloniti dodatno vrijeme u jutarnjim satima. Na primjer, izaberite odjeću koju ćete nositi sutradan na posao i grupirajte je u poseban odjeljak u ormaru, pripremite ručak za pauzu sljedeći dan i stavite ga u frižider za svaki slučaj i na kraju sastavite popis stvari koje trebate obaviti.

2. Korak

Pronađite razlog zbog kojeg ćete biti motivisani na jutarnje ustajanje

Drugi korak u prilagođavanju, kada ste vjerojatno već dobro zagazili u fazu umora, je da sebi za sljedeći dan odredite neku sitnicu kojoj ćete se veseliti. Šta ćete izabrati zavisi o vašoj osobnosti, međutim, mora biti dovoljno motivirajuće da prevlada ‘zov’ ruke da poklopi budulicu i pokrije se jastukom po glavi. Dakle, kao malu nagradu možete sebi postaviti jutarnje opuštanje uz šoljicu kafe i dnevne novine ili uz web stranice koje već mjesecima želite proučiti, ali niste imali vremena. Za one odvažnije, preporučuje se trening u trajanju od pola sata.

3. Korak

Napravite raspored spavanja

Prihvatite činjenicu da nikad nećete postati jutarnja osoba ako se dovoljno ne naspavate. Pobrinite se da vas jutarnje buđenje ne zakine za dovoljno sati spavanja, ali i da zbog dizanja u zadnji čas ne upadnete u jutarnju strku koje se nećete moći riješiti cijeli dan.

Sasvim je prirodno da mislite kako trebate ići ranije spavati da uspijete u svom naumu, međutim, najbolje bi bilo da idete spavati kada vam se zaista spava odnosno kad vas potpuno svlada umor bez obzira na kojim brojevima stoje kazaljke.

4. Korak

Udahnite svježi jutarnji zrak

Postoji nešto gotovo magično u ranim jutarnjim satima. Svjež zrak, ponovno buđenje prirode i života generalno mnogi smatraju neprocjenjivim iskustvom koje nije svojstveno nijednom drugom dijelu dana. Zato, nakon što otvorite oči iskoračite na jutarnji zrak (i sa šoljicom kafe ako želite) i provjerite zašto ostali ljudi toliko uživaju u tome.

(Askmen.com/aura.ba)

Komentari

komentara