Poseban režim ishrane: RONALDO SE KUNE U OVIH 5 NAVIKA

Igra je u više od 1100 utakmica, postigao više od 800 golova i osvojio mnoga dostignuća i nagrade, uključujući Zlatnu kopačku i Zlatnu loptu, a proglašen je i najboljim strijelcom Svjetskog prvenstva u fudbalu. Naravno, riječ je o Kristijanu Ronaldu, ikoni koja naporno radi i ima poseban režim vježbanja i ishrane.

Osim što trenira um, dovoljno spava, trenira kardio i s tegovima i pronalazi vrijeme za opuštanje, Ronaldo se kune u ovih 5 navika u ishrani.

Jede puno proteina
Ronaldo smatra da se dobar trening mora kombinovati s dobrom ishranom. Njegova ishrana obiluje proteinima. Tačnije, voli da jede ribu. Jedno od njegovih omiljenih jela je kombinacija kajgane, prženog krompira i komadića slanog bakalara. Ako jede u restoranu, obično će naručiti odrezak sa salatom.

Slijedi uravnoteženu ishranu
Iako su mu proteini u fokusu, Ronaldo spominje važnost uravnotežene ishrane. Pazi da konzumira ugljene hidrate iz izvora kao što su cjelovite žitarice, voće i povrće. Kombinacija proteina i zdravih ugljenih hidrata može pomoći u snižavanju šećera u krvi i mršavljenju.

Izbjegava šećer
Ronaldo naglašava da se kloni slatke hrane. Ona daje kratkoročan nalet energije koja brzo nestaje. Ako jedete puno slatke hrane, tijelo bi s vremenom moglo da bude izloženo većem riziku od razvoja dijabetesa tipa 2. Hrana bogata šećerom utiče i na sposobnost tijela da održava uravnotežen nivo šećera u krvi. To takođe može dovesti do slabe izdržljivosti. Ako žudite za šećerom, voće je izvrsna alternativa.

Pije puno vode
Ronaldo obožava običnu vodu i kloni se alkohola i gaziranih pića. Alkohol je prirodni diuretik i uzrokuje da tijelo istiskuje vodu iz ćelija, a u kombinaciji sa znojenjem još će vas brže dehidrirati.

Jede redovno i često
Ronaldo vjeruje da je važno održavati visok nivo energije, a to postiže redovnim i čestim obrocima. Ponekad pojede i do šest manjih obroka tokom dana jer se vodi izrekom da je bolje jesti često nego preskakati obroke.