Poboljšajte rad i zdravlje mozga uz ove namirnice

Kako bi vaše pamćenje bilo bolje i kako bi vaš mozak bio zdraviji, trebate se zdravo hraniti. Konzumiranjem ovih namirnica, poboljšat ćete rad i zdravlje mozga.

Nije potrebno da se trujete hemijskim preparatima. Evo o kojim namirnicama je riječ:

Crna ribizla

Crna ribizla je puna vitamina C i djeluje kao antioksidans. Pored toga, bogata je i vitaminima B kompleksa. Poboljšat će vaše zdravlje, a dobro će djelovati i na mozak.

Orasi i sjemenke

Kako biste poboljšali rad mozga, jedite što više oraha. Možete ih miješati sa medom ili pekmezom. Također, jedite sjemenke bundeve, susam, lješnjake.

Borovnice

Pune su vitamina, djeluju kao antioksidans, jačaju imunitet, ubijaju kancerogene ćelije, dobro utiču na vid i rad mozga. Pored njih, konzumirajte i maline, kupine. Dobre su za krv i liječenje anemije.

Avokado

Avokado dobro djeluje na mozak, poboljšava pamćenje i koncentraciju.

Nar

Nar je bogat vitaminima, posebno A, C i E. Vitamin A je poterban za jačanje vida. Nar poboljšava funkcije mozga.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!