Pobijedite zimsku depresiju u deset lakih koraka

 

Bildanje energije “posao” je kojeg se treba ciljano uhvatiti pred zimu, koja nas često čini umornima i depresivnima, ali i u drugim razdobljima.

Na primjer u proljeće, kad smo još umorni od zime i pripremamo se za ljeto. Zapravo, trajno treba raditi na tome da jačamo energiju i imunitet kako bismo se u svako doba mogli nositi sa svakodnevnim obavezama te stresom i problemima koji nam je kradu i svesti na minimum faze u kojima nam nedostaje energije te se jedva nosimo s obavezama. A previše često zaboravljamo na to da su glavni preduvjeti za to dovoljno kvalitetnog sna, kvalitetna prehrana i redovito kretanje

1. Pokrenite se Upalitemuziku te zapjevajte i zaplešite. To često u kratkom vremenu može promijeniti raspoloženje.
2. Otvorite prozor ili izađite na svježi zrak Nedostatak kisika čini nas umornima i pospanima (podsjetite se, to je jedan od razloga zašto ponekad zijevamo).

3. Popijte čašu vode Ponekad smo razdražljivi i nervozni zbog toga jer smo samo – žedni.

4. Otopite tabletu magnezija u vodi Magnezij u stresnim situacijama blokira otpuštanje hormona stresa (na primjer, adrenalina i kortizola) te tako ublažava njihov učinak i smiruje živčani sistem.

5. Popijte kuru B vitamina Vitamini B skupine pridonose i normalnom funkcionisanju nervnog sistema, normalnoj psihološkoj funkciji te smanjenju umora i iscrpljenosti, piše 24sata.hr.

6. Vježbajte unutarnji osmijeh Drevni Kinezi koristili su tu tehniku za jačanje životne energije. Udobno sjednite ili stanite tako da su vam ruke i leđa opušteni te zamislite nešto što vas veseli i nasmijava. U mislima pustite da se taj osjećaj proširi cijelim tijelom, posebno u razini pupka, gdje prema kineskom vjerovanju izvire živona energija Qi.
7. Klonite se teških i masnih obroka ujutro Za doručak, do 11 sati, pojedite zobenu kašu s voćem ili dan započnite s voćnim ili povrtnim smoothiejem.

8. Idite na spavanje u isto vrijeme Sat vremena prije spavanja ugasite TV, računalo i mobitel. Ne morate biti dostupni non-stop.

9. Osigurajte potrebnu dozu cinka Ubacite u prehranu integralne žitarice, orahe, lan, sezam, žumanjak, školjke, špinat, grašak i gljive jer sadrže cink, mineral koji je vrlo važan za dobru koncentraciju te kod problema emotivne prirode, kao što su napetost i osjećaj depresije.

10. Vježbajte mozak Pronađite novi hobi i interese jer tako vježbate mozak i ostajete aktivni. Stvari koje vas vesele poboljšat će i raspoloženje te vam dati poleta za sve ono što se mora.

error: Content is protected !!