Plan mršavljenja “Beauty Diet” dijetetičarke Lise Drayer: S “Top 10” namirnica do vitkosti i ljepote!

 Drayerova upoznaje čitatelje sa deset namirnica koje će istaknuti prirodnu ljepotu i obezbijediti lakše mršavljenje <195> Uključiti makar jednu od “Top 10” namirnica u svaki obrok ili užinu tokom dijete bazirane na principu 1500 kalorija na dan

Lisa Drayer

Beauty dijetu je kreirala Lisa Drayer, registrovana američka dijetetičarka i novinar CNN-a na teme zdravlja. Drayerova također posjeduje i vodi i privatnu ordinaciju u New Yorku, gdje je pomogla mnogim ljudima da poboljšaju svoje zdravlje i ostvare svoje ciljeve u vezi za gubitkom suvišnih kilograma.
U svojoj knjizi “Dijeta za ljepotu: Izgledati lijepo nikad nije bilo tako ukusno” (“The Beauty Diet: Looking Great Has Never Been So Delicious”), Lisa naglašava deset osnovnih namirnica za koje tvrdi da, ne samo da će učiniti da izgledate i da se osjećate bolje, već će vam također pomoći da se riješite suvišnih kilograma…

 Namirnice za ljepotu
Drayerova upoznaje čitatelje sa deset namirnica koje će istaknuti prirodnu ljepotu i obezbijediti lakše mršavljenje. Ove namirnice osiguravaju važne nutritijente vašem tijelu, a koji, pak, obezbjeđuju optimalno ćelijsko funkcionisanje i stalnu obnovu ćelija.


– Ove namirnice daju vašem tijelu “materijale” koji su mu potrebni da bi vas održao zdravima, čilima i mladima – ističe Drayerova, te dodaje:
– Tako ćete dobiti nježnu i mekanu kožu, jaku i sjajnu kosu, dugačke i glatke nokte na rukama, bistre oči, a svakako i brilijantan i sjajan osmijeh!
Drayerova u svojoj knjizi za svaku od tih deset namirnica s opisima ide do detalja, pa opisuje i svaku od hranljivih komponenata koje sadrže. Također, opisuje i način njihovog djelovanja, te način njihovog doprinošenja zdravlju i ljepoti ljudskog organizma.

1500 kalorija na danU tih deset “čudesnih” namirnica spadaju: borovnice, divlji losos, špinat, ostrige, paradajz, orasi, kivi, tamna čokolada, nemasni ili vrlo malo masni jogurt i krompir. Uz to, Drayerova proporučuje i namirnice poput feta sira, kozjeg sira, puretine, avokada, badema, smokava…
Svima onima koji žele smršavjeti savjetuje se da uključe makar jednu od “Top 10” namirnica u svaki obrok ili užinu tokom dijete bazirane na principu – 1500 kalorija na dan. Također, važan savjet je i da se tokom dijete jede i što više svježih namirnica.

Dijeta se drži četiri sedmice. Za te četiri sedmice moguće je izgubiti najmanje dva kilograma. Ovaj plan mršavljenja je “sporiji”, ali i sigurniji. Ako želite smršavjeti više od dva kilograma, nakon četiri sedmice dijete napravite pauzu od sedmicu-dvije, pa nastavite.
“Dijeta za ljepotu: Izgledati lijepo nikad nije bilo tako ukusno ” obezbijedila je i četverosedmični jelovnik sa više od stotinu recepata. Jelovnik uključuje tri obroka i dvije užine dnevno. Mi vam donosimo primjer jelovnika za jedan dan.

 PRIMJER JELOVNIKA DORUČAK
Kesten pire, tikvice i kozji sir
 PRIJEPODNEVNA UŽINA
Borovnice
 RUČAK
Puretina sa vrhnjem za kuhanje
POPODNEVNA UŽINA
Smokve prelivene sosom spravljenim od jogurta i meda, prepečeni bademi
VEČERA
Losos sa parenim šparogama i jedan krompir


 PREPORUKE ZA VJEŽBE
Vježbe sagorijevaju kalorije i pomažu vam da ostanete vitki i lijepi. Ples, joga i pilates su u dijeti za ljepotu posebno naglašeni. Sve u svemu, osnovna preporuka kad su vježbe tokom ove dijete u pitanju je – bilo koja fizička aktivnost u kojoj uživate! Odvojite malo vremena tokom dana.

Komentari

komentara