Plan ishrane za ravan stomak

Ovaj jelovnik namijenjen je ženama koje žele da smršaju u struku i gornjem dijelu tijela. Dnevni meni sadrži oko 1.300 kalorija, a za nedjelju dana može da se „skine“ od jednog do dva kilograma.

 

 Kako biste oblikovali struk i sačuvali zdravlje, trebalo bi početi sa izbjegavanjem hrane koja je ukusna, ali prije svega nezdrava, kao što su suhomesnati proizvodi, masni sirevi, slatkiši, slane grickalice i tjestenina.

Dijeta je bazirana na svežem voću i povrću, mliječnim proizvodima sa niskim procentom masti, ribi, bijelom mesu i integralnim žitaricama. Kao začin trebalo bi koristiti biljna ulja od maslina, kukuruza, suncokreta ili soje, najviše tri kašičice aromatične trave dnevno. Potrebno je soliti minimalno i piti najmanje dva litra vode dnevno, najbolje mineralne, negazirane.

PRVI DAN

Doručak: šoljica jogurta i tri keksa od integralnih žitarica

Ručak: 70 g špageta u sosu od paradajza, 200 g salate od miješanog povrća

Večera: 100 g bijelog pilećeg mesa sa roštilja, 250 g kuhanog povrća (tikvice, spanać, blitva), kriška integralnog hljeba

DRUGI DAN

Doručak: šoljica zelenog čaja, 150 g svježe cijeđenog soka od mrkve, šoljica nemasnog jogurta, kriška integralnog hleba

Ručak: 200 g zelene ili kupus salate, 70 g tjestenine sa povrćem

Večera: manja porcija supe od povrća, 80 g kuhane šunke, dva kuhana krompira

TREĆI DAN

Doručak: šoljica kafe, dva integralna keksa

Ručak: 100 g kuhane riže, 100 g povrća na žaru, 150 g kuhanog spanaća, kriška integralnog hljeba

Večera: 100 g telećeg pečenja začinjenog sokom od limuna, 200 g kuhane blitve, tri integralna krekera

ČETVRTI DAN

Doručak: šoljica kafe, šoljica nemasnog mlijeka sa dvije kašike muslija

Ručak: 80 g tjestenine pomiješanih sa 50 g tikvica proprženih u tiganju sa glavicom crvenog luka, 200 g salate od kuhanih krompira i mrkve

Večera: omlet od dva jajeta, 100 g kuhanog spanaća i 200 g kuhanog povrća po želji, jedna kriška integralnog hljeba

PETI DAN

Doručak: šoljica zelenog čaja, četiri integralna keksa

Ručak: 80 g špageta sa povrćem, 250 g zelene salate sa paradajzom začinjene origanom

Večera: 200 g ribe sa roštilja, 200 g mešanog kuhanog povrća (mrkva, krompir i tikvice), kriška integralnog hljeba

Komentari

komentara