Petodnevnom voćnom dijetom mršavite s užitkom: Jagode i trešnje – hrane, liječe i skidaju kilograme

Uz pomoć voćne dijete, za samo pet dana izgubit ćete tri kilograma. Ova dijeta pomoći će vam da ojačate imunitet i da se riješite svih akutnih infekcija. Ujedno će i vaš probavni trakt raditi kao podmazan…

Kad je vrijeme za neku voćnu dijetu ako nije sad? Zaista, sad su pijačne tezge bogatije voćem no ikad, trešnje – hruštovi ili alice, jagode sa hercegovačkih plantaža, dinje, breskve, nektarine, kajsije. Evo, polagano nam stižu i lubenice, a jabuke, kruške i banane, već su odavno tu.

One sladokusce koji se bore sa viškom kilograma pitamo da li su ikada razmišljali o nekoj dijeti koja će ih do cilja, odnosno željenog stasa, dovesti sasvim lagano i ugodnim putem. Za njih imamo dobru vijest – takva dijeta zaista i postoji, a mnogi tvrde da ju je najslađe primjenjivati tokom ljeta kada je ponuda voća šarolika. Stoga, uzmite korpu i otiđite u kupovinu!

S voćem dolaze vitamini i osjećaj sitosti

Voće se smatra savršenim izborom za opskrbljivanje našeg tijela svim potrebnim hranljivim tvarima. Kada napravimo poređenje ljudi koji velikodušno časte svoj organizam voćem i onih koji jedu malo ili nimalo voća, utvrdit ćemo da ovi prvi imaju smanjen rizik od hroničnih bolesti, kao što su kardiovaskularne bolesti. Također, ljubitelji voća imaju smanjen rizik i od određenih vrsta raka.

Kada kažemo “zdrava ishrana”, to obavezno podrazumijeva mnogo voća na jelovniku. Najjednostavnije rečeno, voće sadrži bitne vitamine, minerale i vlakna koji mehanizam rada organizma “ustrojavaju”.

Još jedna korist od voća je u tome što se daje osjećaj sitosti. Time je smanjena vjerovatnoća da ćete nakon voćnog oborka imati potrebu da se prejedete ili da posegnete  za nezdravim grickalicama. Potrošnja voća, dakle, smanjuje apetit i, samim tim, pomaže gojaznima da lakše izgube suvišne kilograme.

Voćke s malo šećera i puno vode

Dijeta na bazi svježeg voća prijat će svakom ko želi da na zdrav način očisti organizam od toksina.Uz pomoć voćne dijete za samo pet dana izgubit ćete tri kilograma. Petodnevna voćna dijeta pomoći će vam da ojačate imunitet i da se riješite svih akutnih infekcija. Ujedno će i vaš probavni trakt raditi kao podmazan.

Ova dijeta je pretežno sastavljena od voća, ali i povrća, i to onog koje sadrži malu količinu šećera i masnoća, te velik udio vode. Po prvom krugu od pet dana, dijetu možete ponavljati, dok ne dođete do težine koju želite. Preporučujemo da poslije svakog kruga dijete dva dana jedete normalno, ali umjereno. No, još jedna naša preporuka je da se posavjetujete sa svojim ljekarom prije nego pređete na dijetalni režim ishrane.

Također, moramo vam dati još nekoliko savjeta koje biste trebali uvažavati tokom dijete, ali i nakon nje. Važno je znati da kafa, koja je dosta i zastupljena u ovoj voćnoj dijeti, uzrokuje kiselost u krvi. Stoga, potrebno je piti što više vode, a može i čaja, da se neutrališe to djelovanje kafe. Ono što ne preporučujemo jeste čokolada i drugi slatkiši, ali i pretjerana upotreba soli u ishrani. So, naime, veže vodu u organizmu, što povećava tjelesnu težinu i doprinosi nastanku celulita.

JELOVNIK

PRVI DAN

Doručak: 100 g jagoda, dvopek, kafa
Ručak: 200 g trešanja, kuhano jaje
Večera: 2 paradajza, 2 kuhana jajeta, krastavac, 2 dvopeka

DRUGI DAN

Doručak: banana, dvopek, kafa
Ručak: 150 g jagoda, kuhano jaje, 2 dvopeka
Večera: 125 g kuhane junetine, paradajz, jabuka, dvopek

TREĆI DAN

Doručak: kruška, dvopek, kafa
Ručak: 200 g trešanja, kiselo mlijeko, dvopek
Večera: 125 g kuhane junetine, 50 g jagoda, dvopek

ČETVRTI DAN

Doručak: voćna salata, dvopek, kafa
Ručak: 125 g mladog sira, 1 paradajz, dvopek
Večera: 125 g kuhane junetine, 100 g trešanja, dvopek

PETI DAN

Doručak: jabuka, dvopek, kafa
Ručak: 200 g kuhane junetine, 1 paradajz
Večera: 500 g kuhanog povrća, 1 paradajz, 50 g trešanja, 50 g jagoda

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!