Pet vrsta hrane za poticanje plodnosti

Cjelovite žitarice poput smeđe riže i crnog hljeba
Prerađeni ugljikohidrati – bijeli hljeb, bijela riža, šećer – povećavaju razinu šećera u krvi i inzulina u tijelu što može poremetiti hormonalnu ravnotežu i vaš ovulacijski ciklus. Cjelovite žitarice nemaju takav učinak.
Nemasno meso
Željezo je vrlo važno kad govorimo o plodnosti, a najlakši način da željezo ubacite u organizam je da jedete meso. No to bi trebalo biti meso sa što manjim udjelom masti. Odaberite nemasne komade, pecite ih ili kuhajte, ali izbjegavajte prženje u dubokoj masnoći. Istraživanja pokazuju da žene koje povećaju unos željeza tijekom perioda neposredno prije začeća, imaju veće šanse zanijeti nego one žene kod kojih je prisutan manjak željeza. No nemojte s konzumacijom mesa pretjerati jer niti previše mesa nije dobro. Ako ste vegetarijanac ili vegan, možda ćete morati uzimati dodatke prehrani sa željezom.
Omega-3 masne kiseline
Losos, srdele, haringe i ostale masne ribe potiču plodnost zahvaljujući omega-3 masnim kiselinama. One će ubrzati protok krvi kroz reproduktivne organe, te regulisati reproduktivne hormone.
Vegani mogu doći do omega 3-masnih kiselina preko sjemenki lana, badema, oraha i bučinih sjemenki. Ne zaboravimo ni jaja.
Organski mliječni proizvodi
Mlijeko, sir, jogurt i ostali mliječni proizvodi dobri su za zdravlje kostiju, kao i za reproduktivno zdravlje. Istraživanja pokazuju da neke žene koje imaju problema s ovulacijom, stanje mogu popraviti redovitim obrocima punomasnih mliječnih proizvoda.
Organske maline i borovnice
Svo voće i povrće jako je dobro za zdravlje, no bobičasto voće posebno je dobro za plodnost. Puno je antioksidanasa koji štite vaše stanice od oštećenja i starenja – a to uključuje vaš reproduktivni sistem i jajašca.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!