Pet trikova da brzo prekinete štucanje

Štucanje je nešto čemu smo svi podložni i svi želimo da se riješimo te neugodne pojave što brže.  

 
Iako ne znamo tačno šta izaziva štucanje, postoje neke određene namirnice koje mogu da dovedu do štucanja, kao i povećan unos alkohola ili prebrzo gutanje.

Jedna stvar je sigurna, postoje diskretne, a i one pomalo čudne metode za kontrolisanje i umirivanje štucanja.

Udahnite duboko

Nakratko zadržite dah i tako ćete opustiti dijafragmu jer time povećavate količinu ugljenikovog dioksida u plućima.

Isplazite jezik

Možda djeluje čudno pa to praktikujte ako niste u javnosti. Ovu vježbu koriste pjevači i glumci jer stimuliše otvor između glasnih žica, a u toj situaciji mirnije dišete i smirujete grčeve koji utiču na štucanje.

Popijte vode

Popijte 10 brzih gutljaja vode zaredom jer takav način gutanja tekućine proizvodi ritmičke kontrakcije jednjaka koje poništavanju proširenje dijafragme.

Pojedite limun

Pojedite krišku limuna jer iznenađenje organizma uslijed nečeg kiselog izaziva skupljanje usta i može pobijediti štucanje.

Pojedite sladoled

Sladoled je ukusan lijek. Kada konzumirate ovu ledenu poslasticu morate ujednačeno gutati jer se u organizmu događa odvraćanje pažnje koje utiče na umirivanje dijafragme.