PET SJAJNIH TEHNIKA ZA OSLOBAĐANJE OD STRESA

Za mnoge od nas, opuštanje znači ostati ispred TV-a na kraju stresnog dana. No, to i nije najbolji način za oslobađanje od stresa.

Da biste se učinkovito borili protiv stresa, morate aktivirati prirodni odgovor tijela na opuštanje.

To možete učiniti praktikovanjem tehnika opuštanja kao što su duboko disanje, meditacija, ritmička vježba i joga. Ugradnja tih aktivnosti u vaš život može pomoći u smanjivanju svakodnevnog stresa, te može povećati vašu energiju i raspoloženje kao i poboljšati vaše mentalno i fizičko zdravlje.

Pripremite se za sutra

Ništa nije stresnije od nepripremljenosti. Organizujte svoj raspored tako da novi dan dočekate spremni. Na primjer, možete napraviti spisak obaveza koje vas očekuju sutra. Ako znate da ste pokrili sve važne sutrašnje događaje, ovako ćete na minimum svesti neočekivane i stresne situacije. Dobrom pripremom dobijate osjećaj kontrole te započinjete dan u pozitivnom tonu.

Upalite muziku

Prema nedavnom istraživanju objavljenom u britanskom časopisu ‘Heart’, muzika sporog tempa i meditativna melodija dokazano oslobađaju od stresa. Muzika utiče na emocije, stoga je ona postala vrlo efikasno sredstvo u terapijama protiv stresa.

Koristite bankomat jednom sedmično

Ograničavanje podizanja gotovine jednom sedmično je brz i jednostavan način za praćenje vaših navika trošenja. Ako svakodnevno posjećujete bankomat, teže ćete pratiti svoj novac. Odredite sebi sedmični džeparac i sve plaćajte gotovinom. Tako ćete postati svjesni svoje potrošnje i postati oprezniji i racionalniji pri kupovini.

Naoružajte se zdravim grickalicama

Ljudi pod stresom često se emocionalno prejedaju. Zbog toga, uvijek držite tri ili četiri zdrave grickalice pri ruci za koje znate da ćete vjerovatno željeti – kikiriki, ako volite slano, mali komad tamne čokolade za nešto slatko. Ali probajte da ne pretjerate, da vam kasnije prekomjerna kilaža ne bi donijela dodatni stres. Isto važi i za cigarete, možda trenutno smanjuju stres, ali pogoršavaju vaše zdravstveno stanje. Ako baš niste u stanju da ih se riješite, pokušajte je zamijeniti sa boljom alternativom IQOS-om, koji je ocijenjen kao revolucija u životu pušača, jer zagrijavanjem, a ne sagorijevanjem duhana emituje do 95 posto manje štetnih materija od klasične cigarete.

Jednom dnevno, isključite se iz svega

Bilo da imate odličan ili užasan dan, obavezno trebate uzeti pola sata za revitalizaciju. Pronađite kutak u kojem možete biti sami. To može biti miran kafić, park ili spavaća soba, te se oslobodite obaveza na nekoliko minuta. Isključite sve što vas ometa (mobilni telefon, TV, laptop) i činite one stvari koje vas opuštaju. Na primjer, meditirajte, čitajte knjigu ili popijte čaj. Važno je svaki dan ponavljati ovu rutinu kako bi se opustili i očistili glavu od crnih misli.