Pet najboljih namirnica za prevenciju dijabetesa

Pobijedite pritajenog ubicu koristeći oružje iz supermakketa.

CRNA ČOKOLADA

Italijanski istraživači su nedavno utvrdili da flavonoidi iz kakaoa, odnosno antioksidansi koje sadrži crna čokolada mogu poboljšati stanje kod insulinske rezistencije. Osim toga, mogu spriječiti i srčani udar.

JOGURT

Ova velika masa mliječnog proteina povećava osjećaj sitosti. To je jedan od razloga što se vjeruje da može smanjiti rizik od dijabetesa top 2. Osim toga, probiotici iz jogurta /dobre bakterije) mogu regulisati glukozu.

PASULJ

Španski naučnici tvrde da ljudi koji sedmično pojedu oko 250 grama pasulja ili graška, za 35% smanjuju rizik od dijabetesa – u odnosu na one koji ih jedu rijetko ili u manjoj količini. Pasulj je pun vlakana koja regulišu nivo glukoze u krvi.

BIJELO SUHO GROŽĐE

Oko 85 g bilo kojeg suhog voća dnevno može smanjiti rizik od dojabetesa tip 2, kaže špansko istraživanje sprovoedeno poršle godine.Naime, dehidracija čuva dobre supstance, poput grožđanskog kvercetina, koji je snažan antiupalni antioksidans.

REPA

Meso ovog korijena, koji je koristi kao povrće, bogato je beta-karotenom, pigmentom koji se u organizmu pretvara u vitamin A. Nedavna holandska istraživanja pokazuju da se osobe koje unose više vitamina A, pod manjim rizikom da obole od dijabetesa tip 2.

error: Content is protected !!