Pet načina kako zadržati vitku liniju

1. Jedite više proteina, a manje ugljikohidrata

Osigurajte proteine u svakom obroku. Zdravi izvori proteina su orasi, sjemenke, riba, mliječni proizvodi i nemasno meso. Izbjegavajte rafiniranu hranu poput bijelog hljeba i tjestenine.

Radije birajte namirnice proizvedene od cjelovitog zrna koje polagano oslobađaju glukozu i smanjuju mogućnost debljanja.

2. Pobrinite se da su mišići aktivni

Što više mišića u tijelu imate, više kalorija ćete trošiti, čak i kada ne vježbate. Zato, vježbajte s nekim oblikom utega kako bi mišići bili snažni. Lagano dizanje utega dva do tri puta sedmično pomoći će i muškarcima i ženama.

Trebate koristiti tegove koji su dovoljno teški da iscrpe mišiće i ponavljajte njima vježbu 12 puta, no bit će dovoljno i osam puta ako vam je tako lakše. Dobro se baviti i jogom jer se u njoj koristi težina vlastitog tijela kao otpor što, također, pomaže u izgradnji mišića.

3. Smanjite stres koliko je moguće

Srednje godine mogu biti izuzetno stresne, a istraživanja su pokazala kako visoke razine kortizola, hormona stresa, uzrokuju gomilanje masnoće oko struka.

Naučite kako se opustiti jer će to smanjiti razinu kortizola. Meditirajte, pogledajte dobar film, smijte se s prijateljima…

4. Iskoristite svaku priliku za ustajanje

Previše sjedenja smanjuje aktivnost enzima koji se zove lipoprotein lipase, a pomaže sagorijevati masnoće koje se gomilaju oko struka. Uz to, stajanje sagorijeva dvostruko više kalorija od sjedenja.

Iskoristite svaku priliku za stajanje, na primjer, dok se vozite javnim prijevozom, pričate na telefon…

5. Ne dopustite da manjak sna utječe na apetit

Kvaliteta sna se često smanjuje u srednjim godinama, a poznato je da neispavanost povećava apetit. Naime, tijelo je umorno i žudi za energijom, a tada je najgore vrijeme da posegnete za hranom jer ćete pojesti previše.

Pokušajte povećati kvalitetu sna tako da se prije odlaska u krevet opustite, možda toplom kupkom i izbjegavanjem mobitela, računala…, prenosi Mirror.