Pet detoksifikacija za zdrav i sretan život

Svi smo manje-više navikli isprobavati razne recepte za razno-razne detoksikacije. Sistem je poprilično jednostavan: napravite pripravak i konzumirajte ga ili nanesete na određeni dio tijela. No, mentalno zdravlje podjednako je važno kao i fizičko. Stoga odvažite se i isprobajte sljedeće recepte za psihičku detoksikaciju 

Digitalna detoksikacija
Kompjuteri, telefoni, tableti i televizori konstantno su prisutni u našim životima. Sve ove napravice pretjerano stimuliraju rad mozga, a često zaboravljamo da i njemu treba odmor. Ako ga stalno naprežete neprestanim korištenjem spomenutih elektroničkih uređaja, narušavate svoje mentalno zdravlje. Jedanput tjedno uzmite mini digitalnu detoksikaciju, čak i na pola dana ili samo na nekoliko sati.

Detoksikacija od društvenih mreža
Možda niste ni svjesni koliko vremena vam društvene mreže oduzimaju, ali ovaj detoks će to učiniti kristalno jasnim. Postoje aplikacije koje lako izračunaju koliko vremena visite na fejsu i Instagramu. Ako vas to ne potakne na detoks, onda ne znamo što će. Probajte se suzdržati od društvenih mreža, a na koliko – odredite sami. To može biti jedan dan, vikend, sedmica…

Nova studija pokazala je da deaktiviranje Facebooka kod pojedinca značajno smanjuje razinu kortizola, hormona stresa povezanog s razvojem nesanice i anksioznosti, slabljenjem funkcije imuniteta, ali i razvojem povišenoga krvnog pritiska, bolesti srca i krvnih žila te dugoročno i razvojem karcinoma.

Detoks od prigovaranja
Mnogi od nas se žale češće nego što to misle. Probajte tjedan dana provesti bez kukanja. Svaki put kad imate potrebu da se na nešto požalite prebacite fokus s problema na rješenje. Istraživanja pokazuju da prigovaranje i kukanje izaziva lučenje kortizola, hormona stresa, koji je povezan s nizom zdravstvenih problema.

Detoksikacija od nereda
Lako se može dogoditi da nered preuzme vaš dom i život. Da nered može utjecati na zdravlje pokazala su brojna istraživanja, pa tako zbog nereda možete osjećati umor i letargiju, nered vas može vezati za prošlost i blokirati tijelo, povećati rizik za pretilost i konfuziju. Osobe sklone neredu uglavnom ne vježbaju dovoljno, nerijetko pate od zatvora, imaju sivkast i nečist ten…

Detoksikacija od negativnosti
Tokom ove detoksikacije, posebnu pažnju morate obratiti na svoje emocije. Naravno, svi se mi žalimo i većina ima valjanih razloga za to, no vječni pesimizam nije privlačna osobina. Ako na stvari uvijek gledate negativno, probajte promijeniti taj stav.

Tokom dana bilježite sve ono što vas čini sretnim, sve što radite i misli koje vam se vrzmaju po glavi. Zatim, razmislite o aspektima svog života zbog kojih se osjećate loše, a zbog kojih dobro.

Promijenite temu razgovora ili aktivnost, pokušajte odbaciti što više negativnih stvari. Utjecaj ove detoksikacije traje mnogo duže od sedam dana. Optimističan stav povezan je s boljom kvalitetom života, kao i smanjenim rizikom od bolesti.

Komentari

komentara