Ovu hranu nikako ne trebate jesti prije spavanja

Nutricionisti preporučuju da tri sata prije spavanja ništa ne jedete jer se hrana toliko zadržava u želucu prosječne osobe nakon čega putuje do tankog crijeva.


Mada se stručnjaci i dalje spore oko toga hoće li vam hamburger u noćnim satima nabaciti višak kilograma, oko jednog nema dileme – pokvarit će vam san.

Možda se nećete probuditi u toku noći, ali spavat ćete lošije, pa ćete biti pomalo umorni narednog dana. Nije nebitno ni šta jedete prije odlaska na počinak, a ove namirnice bi trebalo da izbjegavate.

Čokolada – Ne samo da ćete unijeti šećer, već i kofein. Čokolada ne sadrži mnogo kofeina, ali i mala količina ove hemikalije može poremetiti san. Zato ne bi trebalo da pijete ni čaj neposredno prije spavanja.

Masno – Mlijeko, jogurt, avokado, sladoled, orašasti plodovi, puter i sir su na listi za izbjegavanje jer se masna hrana sporo vari.

Kisela hrana – Prženo i začinjeno ne treba da jedete prije spavanja jer je riječ o “kiseloj hrani”, a čak 10 posto mlađih muškaraca pati od kiseline iako to i ne zna.

Alkohol – Možda će vam čašica-dvije pomoći da lakše utonete u san, ali alkohol remeti dublju fazu u kojoj se najbolje odmaramo.

Savjet plus: Ako ste gladni, pojedite bananu ili kivi jer se brzo vare, žitarice cijelog zrna jer pojačavaju lučenje serotonina, kajganu koja se vari brže od kuhanih jaja.